بازدید 8023

معرفی بهترین لوازم یدکی رنو

ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین لوازم یدکی رنو و همچنین بهترین مجموعه فروش لوازم یدکی اصل بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 11 April 2021

معرفی بهترین لوازم یدکی رنو

رنو یکی از پرسابقه‌ترین برندهایی است که از گذشته تا به امروز در ایران حضور داشته و اولین ردپای آن به سال 1297 هجری شمسی برمی‌گردد. این شرکت در سال 2002 قراردادی را با سازمان  گسترش و نوسازی صنایع ایران امضا کرد و به‌عنوان یکی از شرکای استراتژیک در صنعت خودرو ایران تبدیل گشت؛ با توجه به اینکه خودروهای رنو در ایران طرفداران بسیاری از گذشته تا به امروز داشته است نیاز به قطعات همواره از مهمترین و اساسی‌ترین نیازها در صنعت خودروی ایران به شمار می‌رود. ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین لوازم یدکی رنو و همچنین بهترین مجموعه فروش لوازم یدکی اصل بپردازیم.

شبکه پایین سپر

سپر جلو شبکه پایین رنو قطعه‌ای مهم در بین لوازم یدکی رنو به شمار می‌رود و در نمای اولیه خودرو می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. این قالب‌ها با مواد پلاستیکی درجه یک تولید می‌شوند و پیشنهاد می‌شود جهت خرید قطعات با درجه کیفی بالا حتما از فروشگاه‌های رسمی‌قطعات یدکی رنو اقدام به خرید آن نمایید.

کیت کامل کلاچ

معرفی بهترین لوازم یدکی رنو

کیت کلاچ در واقع به مجموعه کامل دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ گفته می‌شود. با توجه به محل قرارگرفتن این قطعه به منظور تعویض آن می‌بایست بطور کلی گیربکس خودرو پایین آورده شود که این موضوع نیاز به کارشناسان و متخصصین مجرب دارد. از جمله مهم ترین علائمی ‌که می‌توانید تشخیص دهید که دیسک گیربکس شما رو به اتمام است، عبارتند از ضعیف شدن توان و کاهش کشش ماشین خصوصا در سربالایی.

میل رابط تعویض دنده گیربکس

نقش رابط تعویض دهنده گیربکس در خودرو انتقال نیروی دست راننده به گیربکس است تا تعویض دنده راحت و بی دردسر باشد. اگر میل رابط تعویض دنده آسیب ببیند، هنگام تعویض دنده ممکن است که با مشکل روبرو شوید و همچنین دنده‌های خودرو دچار آسیب شود پس حتما به این قطعه توجه کافی را داشته باشید.

کیت تسمه دینام

تسمه دینام یکی از قطعات مهم در لوازم یدکی خودرو به شمار می‌رود و گشتاور تولید شده توسط موتور را به دینام، پمپ هیدرولیک فرمان و کمپرسور کولر انتقال می‌دهد، خرابی این قطعه می‌تواند در تولید برق خودرو و شارژ باتری خودرو شما تاثیر بگذارد و بعد از مدتی موجب عدم حرکت ماشین شود.

دسته موتور

معرفی بهترین لوازم یدکی رنو

اصلی ترین تکیه گاه موتور خودرو، دسته موتور است. این قطعه در واقع نقش ایجاد تعادل بین مجموعه موتور و گیربکس به شاسی و بدنه خودرو را بر عهده دارد و از ارتعاشات و تکان‌های تولید شده در هنگام تعویض دنده، کاهش و یا افزایش ناگهانی دور موتور را به عهده دارد. دسته‌های موتور به کلی به دو دسته مکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می‌شوند و لازم به ذکر است که بدانید مهمترین دلیل بروز خرابی در این قطعه فشار بیش از حدی است که به آن وارد می‌آید.

کمک فنر جلو

کمک فنرها، جز قطعات مصرفی و البته مهم خودرو به شمار می‌روند و نقش مهمی‌ در جذب ضربات و تکان‌های احتمالی به خودرو را در حین رانندگی دارند. در واقع عملکرد مناسب و صحیح این قطعه سبب نرم شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. از جمله نشانه های خرابی کمک فنر، نشتی روغن از اطراف آن و همچنین عدم جذب ضربه‌ها در هنگام رانندگی است که می‌توانید با تعویض سریع آن، از بروز آسیب جدی به دیگر قطعات جلوگیری به عمل آورید.

سنسور دمای آب

قطعه مهم دیگری که در لیست بهترین لوازم یدکی رنو قرار می‌گیرد، سنسور دمای آب است. این قطعه یکی از حسگرهای خودرو به شمار می‌رود و به منظور نظارت بر دمای مایع خنک کننده موتور استفاده می‌شود. سنسورها همواره در تمامی‌صنایع نقش بسیار مهمی‌را ایفا می‌کنند و به همین دلیل در خودرو هم خرابی این قطعه می‌تواند در کارکرد موتور تاثیر بسزایی بگذارد به همین دلیل لازم است تا به نصب صحیح و اصل بودن آن توجه کافی داشته باشید.

در پایان معرفی بهترین لوازم یدکی رنو، لازم به ذکر است که بگوییم خرید قطعات اصل می‌تواند در حفظ سلامت و کیفیت سفرهای شما تاثیر بسزایی بگذارد، از همین رو همواره سعی کنید تا از مجموعه‌های معتبر فروش لوازم یدکی رنو اقدام به خرید نمایید. مجموعه رنویار به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم یدکی رنو با ایجاد امکان خرید آنلاین و آفلاین شرایط را برای رنوسواران راحت کرده است تا دیگر دغدغه خرید قطعات دیگر رنو همانند شمع موتور رنو، موتور پله ای و .. را نداشته باشند.

                              

انتهای رپرتاژ آگهی/     

                                                              

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی