بازدید 7312

وزیر ورزش خودش را از انتصاب‌های عجیب عزیزی خادم کنار کشید

حتی در یک مورد هم با وزارتخانه مشورت نشد که اگر می شد شما مطمئن باشید مخالفت مان را با پایین آمدن شان و جایگاه تیم ملی اعلام می کردیم
کد خبر: ۱۰۴۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 08 April 2021

انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی واکنش های منفی بسیاری را به دنبال داشت و باعث ورود مجلس به فوتبال شد اما وزارت ورزش تا این لحظه از ورود به این ماجرا خودداری کرده است.

 به گزارش تابناک ورزشی، در پی معرفی مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی، مردم و رسانه ها، کارشناسان و اهالی فوتبال و در ادامه نماینده های مجلس از شهاب عزیزی خادم انتقاد کردند و انتصاب یک چهره غیر ملی برای یک منصب ملی را توهین به فوتبال ایران دانستند. حتی مهدی فروردین رییس فراکسیون مجلس اعلام کرد تلفنی به رییس فدراسیون فوتبال تذکر داده است اما وزارت ورزش تلاش کرده خودش را از این موضوع دور نگه دارد.

وزیر ورزش پایش را از انتصاب‌های عجیب عزیزی خادم بیرون کشید

 در همین خصوص یکی از مدیران ارشد وزارتخانه درباره واکنش وزیر و وزارت ورزش و جوانان به انتصاب های رییس فدراسیون فوتبال به طرفداری گفت: نه شخص وزیر، نه معاون ایشان و نه هیچ یک از مدیران ارشد وزارتخانه هیچ گونه دخالتی در انتخاب های رییس فدراسیون فوتبال ندارند و این انتصاب ها بدون نظر یا حتی مشورت و اطلاع وزارتخانه بوده است. حتی در یک مورد هم با وزارتخانه مشورت نشد که اگر می شد شما مطمئن باشید مخالفت مان را با پایین آمدن شان و جایگاه تیم ملی اعلام می کردیم. ما هم از طریق سایت فدراسیون و رسانه ها متوجه شدیم چه اتفاقی رخ داده است.

این مدیر همچنین به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: طی دو روز گذشته برخی پیشکسوتان فوتبال با وزارت ورزش ارتباط گرفته و خواهان دخالت وزارتخانه در روند تصمیم گیری های شهاب عزیزی خادم شدند اما به آنها هم گفتیم از لحاظ قانونی ما حق ورود به حوزه اداره فدراسیون فوتبال را نداریم و این فدراسیون مستقل است. حتی یکی دو نفر از کارشناسان در پیام هایی که فرستادند تاکید داشتند اشتباه کردیم که این تصور را داشتیم مستقل بودن فدراسیون به نفع فوتبال می شود و همان بهتر که یک نهادی بالای دست و بالای سر فدراسیون فوتبال باشد و اجازه ندهد با چنین انتصاب هایی حرمت فوتبال ایران و تیم ملی بشکند اما به این دوستان هم گفتیم که از لحاظ قانونی ما نه به حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی فدراسیون ورود می کنیم و نه دخالتی در این فدراسیون داریم. ما هم نارضایتی مردم و رسانه ها و اهالی فوتبال به گوش مان خورده و از نگرانی مردم مطلع هستیم.

این مدیر که نامش منتشر نشده است، در پایان گفت: فقط می توانیم امیدوار باشیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شکل قانونی و مطابق اساسنامه روند این انتصاب ها که باعث نارضایتی مردم شده و حتی باعث شده خیلی ها از مستقل بودن فوتبال پشیمان شوند را اصلاح کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان