بازدید 14406
۹

واکنش کمال خرازی به ادعای کریمی قدوسی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نسبت به ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اظهارات مداخله جویانه سفیر انگلیس در سازمان ملل زمان خداحافظی سالیانه خاطرنشان کرد: این مطلب ساختگی است. مسلما اگر چنین بود، پاسخ قاطع و دندان شکنی به او داده می شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 05 April 2021

به گزارش تابناک، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نسبت به ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اظهارات مداخله جویانه سفیر انگلیس در سازمان ملل زمان خداحافظی سالیانه خاطرنشان کرد: این مطلب ساختگی است. مسلما اگر چنین بود، پاسخ قاطع و دندان شکنی به او داده می شد.

سید کمال خرازی در واکنش به نقل قول اخیر کریمی قدوسی نماینده مجلس یازدهم از کسانی که مدعی شده اند سفیر انگلیس در سازمان ملل به هنگام خداحافظی سخنانی مداخله جویانه درباره اصول نظام جمهوری اسلامی به عنوان ریشه مشکلات غرب با ایران به اینجانب ابراز داشته است، گفت: اساساً چنین گفتگویی وجود نداشته است و این داستان ساختگی است.
خرازی ادامه داد: شکی نیست که آنها با نظام جمهوری اسلامی و بالاتر از همه با استقلال و اقتدار ایران مشکل دارند، ولی اگر چنین گفتگویی اتفاق افتاده بود، مسلما پاسخ قاطع و دندان شکنی به او داده می شد.

 

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
بعید میدونم الکی باشه
بی شک اگه به ازای هر دروغی که کریمی قدوسی گفته یکی از دندوناشو میکشیدند الان یه دست دندون مصنوعی کامل باید استفاده میکرد
آقای قدوسی به فکر مال و جان است و گرنه دائما هزیان‌گویی نمیکند
جالبه یک افغانی به نام کریمی قدوسی که به هر دلیلی تابعیت ایران رو گرفته، سالهاست به صورت روزانه به انتشار دروغ های جدید علیه دولتمردان کشور اقدام می کنه که تقریباً همه اش هم بلافاصله تکذیب میشه، اما این آقا سالهاست توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت میشه و در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده است. فکر کنم دروغگویی روزانه جزء مصادیق حرام در اسلام و رد صلاحیت توسط شورای نگهبان نیست!!!
کریمی قدوسی رویین تن هست و هیچ چیز به او کارگر نیست
چرا همیشه صحبتهای آقای کریمی قدوسی توسط همه جناحهای سیاسی کشور تکذیب میشود؟
متاسفانه باز هم ایشان بدون اطلاعات صحیح صحبت میکنند و به بقیه تهمت میزنند ولی نه مجلس و نه قوه قضائیه تا بحال هیچ رسیدگی نکرده اند.
کدام اقتدار؟ حتی افغانستان هم برای ما تره خرد نمی کند . مستعمره هم که شدیم
این پاسخ های محکمتون ما را کشته
یک دروغ دیگر از کریمی قدوسی روئین تن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر