بازدید 15522

رونمایی از هواپیمای جاسوسی جدید اسرائیل

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به هواپیما‌های جدید جاسوسی برای جمع آوری اطلاعات از اهداف مهم در منطقه مجهز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ 04 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی عصر یکشنبه به وقت تهران از معرفی یک هواپیمای جاسوسی از سوی رژیم اسرائیل برای جمع آوری اطلاعات از ایران، سوریه و مناطق دیگر خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ارتش رژیم اسرائیل قرار است یک هواپیمای جاسوسی جدید را معرفی کند که گفته می‌شود در جمع آوری اطلاعات و شناسایی اهداف بالقوه برای حمله به ایران، عراق، یمن و دیگر مناطق دور افتاده در خاورمیانه به آن کمک می‌کند.

هواپیمای «گالف استریم» با نام «اورون» مجهز به مجموعه‌ای از حسگر‌ها و تجهیزات جمع آوری اطلاعات است که به آن اجازه می‌دهد تا اهداف را در هر شرایط آب و هوایی به سرعت پیدا کند. به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، این هواپیما طی یک تلاش جمعی توسط ارتش و پیمانکاران تسلیحاتی در ۹ سال ساخته شده است.

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این زمینه گفته که این هواپیما برتری و توانایی را برای فعالیت در ردیف‌های دوم و سوم و حرکت بین جبهه‌ها را مهیا می‌کند. ردیف دوم به کشور‌هایی گفته می‌شود که با اسرائیل هم مرز نیستند، اما تهدیدی مستقیم برای این رژیم محسوب می‌شوند مانند عراق و یمن، در حالی که ردیف سوم به کشورهایی، چون ایران اشاره دارد.

این منبع خبری نوشت که تعداد هواپیما‌های اورون که تحویل ارتش صهیونیستی می‌شود، اطلاعات طبقه بندی محسوب می‌شوند.

این در حالی است که ژنرال «آهارون زوی فرکاش» رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی شنبه در سخنانی گفت که اسرائیل باید به عملیات پنهانی در ایران ادامه دهد. وی که با جروزالم پست صحبت می‌کرد، گفت: «ایران خواستار امتیاز‌های زیادی است تا در مذاکرات هسته‌ای حضور پیدا کند و تنها اسرائیل است که می‌تواند بر این شرایط تاثیر بگذارد و سوال‌های مختلفی درباره این موضوع وجود دارد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان