بازدید 13505
در بازدید از گروه صنعتی انتخاب در استان اصفهان؛

رضایی از پیروزی بزرگ ‌ملت ایران در ۱۴۰۰ خبر داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: با وجود تحریم‌های سختگیرانه و ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، جهش تولید محصولات لوازم خانگی در خطوط تولید گروه صنعتی "انتخاب الکترونیک"، محقق شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 03 April 2021


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: با وجود تحریم‌های سختگیرانه و ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، جهش تولید محصولات لوازم خانگی در خطوط تولید گروه صنعتی "انتخاب الکترونیک"، محقق شده است.

به گزارش تابناک به نقل از rezaee.ir، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در نخستین روزهای سال تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها از خطوط تولید لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در اصفهان بازدید کرد، در حاشبه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شعار امسال بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها است و گروه صنعتی "انتخاب الکترونیک" که امروز از خطوط تولید آن بازدید کردیم، یکی از مجموعه‌های صنعتی پیشرو در عرصه تولید ملی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بازارگریزی برندهای خارجی لوازم خانگی در اثر تحریم‌های اقتصادی امریکا، تصریح کرد: انتخاب الکترونیک به همراه دیگر تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی توانست به سرعت خلا محصولات خارجی مثل الجی، سامسونگ و... در بازار لوازم خانگی را پر کند.

رضایی اضافه کرد: امسال سال پیروزی‌های بزرگ ملت ایران در اقتصاد است و امیدواریم ملت بزرگ ما بتواند دست به زانوی خود گرفته و از همه منابع ملی برای بهبود شرایط استفاده کند.

وی ادامه داد: شرط پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه اقتصاد در بازه زمانی سال جاری این است که همزمان با مبارزه ملت با تحریم‌های خارجی، دولتمردان بخشنامه های خلق الساعه را که نوعی تحریم‌ داخلی علیه تولیدکنندگان و صنعتگران است، تصحیح کنند و شرایط تولید را بهتر کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم‌های داخلی اقتصاد ایران بسیار بیشتر از تحریم‌های خارجی است، خاطرنشان کرد: محیط کسب و کار در ایران به شدت ضعیف بوده و بخشنامه‌های خلق الساعه و غیرکارشناسی بانک مرکزی و وزارتخانه‌ها مانعی برای رشد تولید است و به همین جهت در رفع موانع تولید باید توجه ویژه‌ای به مقررات دست و پاگیر دولتی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر