بازدید 18577

ماشین ون برای کرایه و مسافرت

آیا تا کنون مسافرت رفتن با ون را تجربه کرده‌اید؟ کافی است یکبار مسافرت‌ها یا گردش‌های خانوادگی خود را با ون بروید تا برای همیشه به جای مسافرت رفتن و گردش کردن با ماشین شخصی، با کرایه ون تجربه کنید ، برای آشنایی با بهترین و مجهزترین مرکز کرایه ون ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 03 April 2021

آیا تا کنون مسافرت رفتن با ون را تجربه کرده‌اید؟ کافی است یکبار مسافرت‌ها یا گردش‌های خانوادگی خود را با ون بروید تا برای همیشه به جای مسافرت رفتن و گردش کردن با ماشین شخصی، با کرایه ون تجربه کنید. ماشین ون که نوعی مینی بوس کوچک شده و البته مدرن‌تر است، مزیت‌های بسیاری دارد که آن را بهترین وسیله‌ی نقلیه برای مسافرت‌های کم مسافت و گردش‌های داخل استان جلوه می‌دهد. در سطح کشور مراکز اجاره ون بسیاری نیز فعالیت می‌کنند که افراد می‌توانند به راحتی با کرایه ون از آنان روزهای خوشی را در کنار دوستان یا خانواده تجربه کنند. برای آشنایی با بهترین و مجهزترین مرکز کرایه ون ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

ماشین ون برای کرایه و مسافرت

کرایه ون بهترین جایگزین استفاده از ماشین شخصی!

تعداد خودروهای شخصی در سراسر ایران خصوصاً استان‌های شلوغ بسیار زیاد شده است. زیاد شدن تعداد خودروهای شخصی موجب بیشتر شدن آلودگی هوا، ترافیک و... می‌شود. صرف نظر از این مطلب، برای رفتن به گردش‌های داخل استان یا مسافرت‌های کوتاه، اجاره ون گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود؛ چراکه کرایه ون مزایای بسیاری دارد و از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره ون برای گردش یا مسافرت بسیار مقرون به صرفه‌تر از مسافرت با ماشین شخصی خواهد بود. زمانی که یک خانواده 10 تا 15 نفره بخواهند به گردش یا مسافرت بروند می‌بایست حداقل سه خودروی سواری داشته باشند. طبیعتاً استهلاک و میزان مصرف سوخت یک خودرو ون نسبت به سه خودرو سواری کمتر خواهد شد. بنابراین با اجاره ون و پرداخت هزینه آن به اقتصاد خانواده کمک خواهد شد.
  • با اجاره ون هیچ نگرانی بابت امنیت و سلامت مسافران وجود ندارد؛ چراکه مسافران همگی بیمه می‌شوند. از طرفی بدنه و مقاومت این خودرو بسیار بالا است و در برابر شدت ضربات به آسانی آسیب نمی‌بیند.
  • اصولاً مراکزی که خدمات کرایه ون ارائه می‌دهند، رانندگانی را استخدام می‌کنند که توانایی لازم به همراه صبر و تحمل بالا داشته باشند تا مسافران در حین سفر ناراحتی نداشته باشند. به همین جهت دیگر نیازی نیست افراد خانواده شما رانندگی کنند و در طول مسیر خسته شوند.
  • سفر کردن با ماشین‌های عمومی مثل ون به صورت اختصاصی لذت خاصی دارد؛ زیرا افراد خانواده یا دوستان در طول مسیر در کنار هم هستند و می‌توانند به راحتی با یکدیگر گفتگو کنند و از تمام لحظات خود کمال استفاده را ببرند. گردش‌های دسته جمعی برا کودکان تا بزرگسالان از جذابیت خاصی برخوردار است. به همین جهت همواره گردش دسته جمعی طرفدار بیشتری دارد.

به طور کلی با کرایه ون میزان هزینه‌ها و خطرات احتمالی کاهش پیدا می‌کند. به عبارت دیگر وجود حداقل یک مرکز اجاره ون در هر استانی از ضروریات به شمار می‌رود. با اجاره ون برای گشت و گذار خانوادگی یا دوستانه هم به محیط زیست خود کمک می‌کنید و هم در سلامت و هزینه‌های مالی خانواده خود موثر خواهید بود. پس بهتر است شما پیشنهاد اجاره ون برای گردش را بدهید.

اجاره ون برای تمامی مناسبت‌ها و مراسمات

جالب است بدانید تنها استفاده‌ی مفید از خودرو ون برای گردش و مسافرت نیست؛ بلکه با اجاره ون برای مناسبت‌های مختلف نیز می‌توان از راحتی و مقرون به صرفه بودن آن بهره‌مند شد. کرایه ون برای جا به جا کردن مسافران یک عروسی به محل تالار یا عزاداران یک مجلس ختم، اردوهای پژوهشی دانشجویی و.... نیز گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این خودرو که از مینی بوس کوچک‌تر است ظرفیتی سه برابر خودروهای سواری دارد و برای اجاره به عنوان سرویس مدارس نیز انتخاب بسیار عالی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که در خطوط حمل و نقل مسافران بین شهری نیز معمولاً یک یا چند خودرو ون وجود دارد و در شهر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نمی‌توان خودروهای ون شهری را به صورت اختصاصی اجاره کرد زیرا یک مرکز کرایه ون، خدمات بهتری ارائه می‌کند. از بزرگ‌ترین خدمات مراکز اجاره ون نیز می‌توان به بیمه شدن مسافران اشاره کرد.

ماشین ون برای کرایه و مسافرت

بهترین برندهای خودرو ون برای اجاره کدامند؟

خودرو ون معمولاً توسط شرکت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، اما از برترین و بهترین برندهای تولید کننده‌ی خودرو ون می‌توان به تویوتا هایس و هیوندای h350 اشار کرد که در کشور ایران نیز معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اجاره ون تویوتا هایس یا هیوندای h350 لذت سفر را ببه طور کامل حس خواهید کرد، زیرا این مدل از خودروها با جدیدترین علوم و فنون روز دنیا طراحی و تولید شده است. این خودروها صندلی‌هایی بسیار راحت، فضایی مناسب و قابلیت‌های بسیار خوبی دارند که آن را برای اجاره مناسب‌تر می‌کند. پس برای کرایه ون تویوتا هایس یا هیوندای h350 را انتخاب کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

بهترین مرکز کرایه ون را بشناسید!

همانطور که ذکر شد، وجود حداقل یک مرکز کرایه ون در هر استان از واجبات به شمار می‌رود. به عبارت دیگر مراکز اجاره ون به مردم و مسئولین به صورت هم‌زمان کمک خواهند کرد. زیرا کنترل شهری نیز بهتر خواهد شد. در استان تهران نیز یکی از مراکز اجاره ون فعال و مجهز مرکز اجاره ون تهران رنت می‌باشد. تهران رنت از قدیمی‌ترین مراکز کرایه ون به شمار می‌رود که افراد بسیاری برای مسافرت به سراغ آن می‌روند. در این مرکز اجاره ون‌های تویوتا و هیوندای، بنز ویتو و... انجام می‌شود و قیمت‌های اجاره بسیار مقرون به صرفه است. مجموعه تهران رنت دارای وبسایتی است که به مشتریان کمک می‌کند به صورت آنلاین سوالات خود را مطرح و به صورت اینترنتی درخواست اجاره ون بدهند. این وبسایت که به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود، پرسنلی کاملاً مجرب و فعال دارد که می‌تواند به شما خدماتی بسیار خوب ارائه کند. از تهران رنت برای سرویس مدارس، حمل و نقل مراسمات، گردش‌های داخل شهری یا بیرون شهری می‌توانید ون اجاره کنید.

ماشین ون برای کرایه و مسافرت

اگر می‌خواهید تجربه‌ی سفرهای خود را همیشه به خاطر داشته باشید، می‌بایست ماشین مسافرت خوبی را انتخاب کنید تا در طول مسیر اذیت نشوید. با کرایه ون از تهران رنت نه تنها خستگی سفر نخواهید داشت، بلکه از تجربه با هم بودن در مسیر لذت هم خواهید برد. پس اگر تاکنون هم مسافرت با ون را تجربه نکرده‌اید، اولین تجربه خود را با تهران رنت داشته باشید، زیرا خدمات تهران رنت از پرسنل اداری تا رانندگان قطعاً شما را راضی خواهد کرد. پس برای هر چند ساعت که می‌خواهید از تهران رنت ون اجاره کنید و لذت ببرید...

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار