بازدید 5740

حریرچی: وارد موج چهارم کرونا شده‌ایم

معاون کل وزیر بهداشت تاکید کرد قطعا وارد موج چهارم کرونا شده ایم و همه آمار‌های مراجعه، بستری و فوتی‌ها در هفته‌های آتی صعودی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 03 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر ایرج حریرچی در برنامه زنده تلویزیونی افزود: ما به طور قطع وارد موج چهارم کرونا شدیم و یکی از خبرگزاری های مهم خبر اشتباهی از من نقل کرده است در حالیکه من دیشب در مصاحبه با خبر 21 بیان کردم که در چند هفته آینده روند ابتلا در بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر این بیماری صعودی است.

معاون کل وزیر بهداشت افزود: ولی ما با توجه به روند افزایش سرپایی و روند بستری پیش بینی می کنیم که تا دو یا سه و یا چهارهفته آینده وضعیت همین طور باشد به خصوص در مورد مرگ و میر، البته یک راه حل بیشتر ندارد و آن رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

دکتر حریرچی با بیان اینکه به طور خلاصه می توان گفت: مواجهه با دیگران به هر نحوی در دورهمی، رستوران، اداره ، تفریح، مسافرت و ورزش را باید دقت کنیم و کمتر با دیگران مواجهه شویم البته وظیفه این است که ماسک استفاده کنیم، شست و شوی مداوم دست و حفظ فاصله گذاری تا دو متر باید رعایت شود.

معاون کل وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه کسانی که تاکنون رعایت کردند و به این بیماری مبتلا نشده اند بیشتر در معرض آسیب قرار دارند ، گفت: کسانی که تا حالا در خانواده ها، شهرها و گروه ها رعایت کردند و تاکنون به این بیماری مبتلا نشده اند در معرض آسیب قرار دارند چون کسانی که به دلیل رعایت نکردن به این بیماری مبتلا شدند، بستری شدند، هم اکنون یک ایمنی پیدا کردند و کسانی که تاکنون به این بیماری مبتلا نشدند باید خوب رعایت کنند و این بحث را مطرح نکنند که 13 ماه رعایت کردند و دو ماه رعایت نمی کنند بلکه این امکان وجود دارد که همین الان به این ویروس مبتلا شوند، بستری شوند و همین الان فوت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
البته به لطف همه و البته به بهونه عید
با سلام اکثر کشورهای برخوردار از نظر اقتصادی دارن واکسن میزنن حالا ما هم کشور ثروتمند حالا حالا وارد فازهای جدید میشیم تا واکسن بیاد فاز ۱۰ هم رد میکنیم
ماه رمضان هم درپیش است افطاری دادن مردم هم دراین شرایط وضعیت را پیچیده تر خواهد کرد .
سیاست کلی همان ایمنی گله ای است یعنی یا خوب میشی چند وقت مصونیت داری یا میمیری! از واکسن معتبر خبری نیست
عرضه واکسیناسیون ندارین همه چی رو میندازین گردن مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
حتی کشورهای که واکسیناسیون میکنند مردمشون باید رعایت کنند... دیگه این شدنی نیست که همش بیخود هی واکسیناسیون رو لقه لقه زبانتون کردید..
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خیلی بی ادب هستی که با همو طن خودت اینطوری مکاتبه می کنی
خدايا تا ركورد صد هزار كشته رو نشكونديم ما رو از دست روحاني و اين و بقيه ستادياي بي سواد نجات بده
فازهای کرونا هم به بلای برنامه های تحول اقتصادی گرفتار شده اند!!! همانطور که در برنامه ها پس رفت داریم در کرونا هم پس رفت داریم......
هووووورررررراااااااااا...
از همه جا بیرونمون کردن و از همه چیز محرومیم باز جای شکرش باقیه که توی ورود به به امواج کرونا استادیم!!!
با توجه به رشد موج چهارم کرونا و همزمانی آن با شروع به کار سازمانها ی یخش دولتی و خصوصی در سال جدیدپیشنهاد میشود برای جلوگیری از اینگونه ازدحام بیایندتا عادی شدن شرایط فعالیت کلیه سازمانها را بطور روزهای زوج و فرد و بطور پراکنده در سطح شهر تهران تقسیم بندی نموده ودر صورت لزوم روز جمعه را هم جزو یکی از روزهای کاری تعیین نمایند.
جناب اگر واکسن وارد نکنید ومردم را واکسینه نکنبد موج دهم کرونا رو هم خواهید دید

چرا تمام تقصیرها رو به مردم نسبت میدهید

کشورهای دیگه با اینکه خیلی کمتر از مردم ایران رعایت میکنند ولی چون واکسینه شدن
کرونا اونها در حالکنترل کامله ...
اون وقت یکسره وزیر و وسخنگو موج موج می کنن

واکسن چاره کروناست برادر واک سن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر