بازدید 6295

وزیر بهداشت: روزهای سختی در پیش است

وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به شدت نگرانند چرا که بیمارانشان در حال افزایش و تخت‌های بیمارستان ها در حال پر شدن است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 02 April 2021

 

به گزارش تابناک، سعید نمکی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ویروس سرکش انگلیسی از راه رسید، خوزستان را گرفتار کرد، شبانه روز تلاش نمودیم تا در آن استان که بیشتر از سه پیک کشوری قبلی گرفتارمان کرد مهارش کنیم. عملا ضرب شصت ویروس موتاسیون یافته را چشیدیم.

ویروس مهاجم از هوا و زمین به دلایلی که جای بحثش در این مقال نمی‌گنجد به همه جا پر گشود.

نوشتیم…گفتیم…التماس کردیم…قسم دادیم که دو تا سه هفته صبوری کنید، مهلت بدهید، تا مثل سال قبل از فرصت تعطیلات سال نو استفاده کنیم و با تشدید بیماریابی در طرح شهید سلیمانی خانه به خانه شعله‌های کوچک را شناسایی و مهار نماییم تا به هم نپیوندند و آتش دامن پهنه‌ی کشورمان را نگیرد.

گفتیم: سفر و جمعیت سیال نمی‌گذارد طرح اجرا شود و بیماری نیز از نقاط گرفتار به مراکز پاک‌تر منتقل می‌شود.

گفتیم: صف‌های طولانی تهیه‌ی ارزاق شب عید ساعت‌ها جمعیت سالمند تنیده در این صف‌ها را گرفتار می‌کند.

گفتیم: می‌دانیم تاب آوری مردم مهم است ولی تاب آوری مدافعین خسته‌ی سلامت پس از چهارده ماه کار بی‌وقفه و جان فشانی برای مدیریت پیک‌های پیوسته نیز مهم است.

گفتیم: اقتصاد گردشگری اهمیت دارد ولی سرمایه‌ی اجتماعی نظام سلامت و هزینه‌های شیوع مجدد بیماری و اثراتش بر اقتصاد خرد و کلان کشور نیز بی‌اهمیت نیست.

گفتیم: اگر به حرف‌های کارشناسیمان گوش ندهند بهار سختی در پیش است.

شاید بدین دلیل باور نکردند که اولا وزن ویروس موتاسیون یافته را در محاسبات اپیدمیولوژیک ما نمی‌شناختند و ثانیا سه پیک سنگین قبلی را آرام، بی‌صدا و مظلومانه همکارانمان مدیریت کردند و گروهی فکر کردند که فراز و فرود منحنی‌ها شاید به شیوه‌ی فوتوشاپ است!

در روزهای گذشته با روسای خسته و دل شکسته‌ی دانشگاه‌های علوم پزشکی تماس داشتم. به شدت نگرانند. بیمارانشان در حال افزایش و تخت‌هایشان در حال پر شدن است. ضمن آنکه میدانند در این‌خیز جدید اولا زنجیر مهار غول سرکش بیماری با ویروس جدید گسسته‌تر است و ثانیا خود و سربازان مدافعشان خسته تر.

روزهای سختی در پیش است خداوند یاریمان کند تا نمانیم، تا دستاورد افتخارآمیز روزهای سخت تحریم به سادگی به باد نرود، تا شرمسار آنانکه پایداری و همراهیمان کردند و شرمنده‌ی روح بلند مدافعین سلامت و خانواده‌هایشان نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۱
این چه مسخره بازی یه ؟! شما در ستاد کرونا هستی خب چرا وقتی رییس‌جمهور و وزرای اقتصادیش تمام جاده ها را باز کردند و سفر را ممنوع نکردن ، اعتراض نکردی و صادقانه با مردم سخن نگفتی ؟! همیشه بعد بحران میای روضه برای مردم می خونی !!!!!
رییس جمهور بیاد پاسخ بده اون که هفته قبل میگفت دیگه همه چیز اوکیه...
تو خودت مشکل هستی برادر. استعفا بده بزار عقلا بیان سرکار
شرمنده ایم که نتونستیم بعد از بیشتر از یک سال خوب عمل کنیم تا شما بتونی نیم نگاهی به ریاست جمهوری بندازی.. چه خبر از واکسن های ایرانی؟ نتایج فرزند جنابعالی معلوم نشد؟ راستی میدانید که از یک جایی به بعد نمیشه دیگه از مردم خواست، باید واکسن زد! میدانید از یک جایی به بعد هم ساخت واکسن یا واکسن زدن کل کشور هنر نیست، اسمش روشه، وااااکسن! باید به موقع زد.
خب الحمدالله از واکسن هم کار آقازاده ها جور شد و الان میتونن وارد کنن و به هر قیمتی به بیت المال بفروشن! البته بیمارستان ها هم خوب از بیت المال فاکتور میکنن برای دولت! نان عزیزان جور جوره .....
به تو هم میگن وزیر؟
شما وزیر بهداشت نیستی وزیر ناله ای. یک سال فقط ناله کردی. اونجا که باید محکم عمل می کردی چه برای تامین واکسن و چه برای عمل جدی برای پیشگیری از سیال شدن ویروس هیچ کاری نکردی. شما کار خودتو انجام بده مرثیه سرایی رو بسپر به اهلش
بدون شک نه تنها روزها، بلکه ماهها و سالهای سختی در پیش خواهیم داشت، به دلیل سوء مدیریت شما، بخصوص در عدم خرید و توزیع واکسن. در حالی که تا امروز بیش از 608 میلیون نفر در 150 کشور جهان واکسینه شده اند، سهم ما ایرانیان از واکسن تقریباً صفر بوده است. آقای وزیر! به جای شکوه از آسمان و زمین و روزگار، برای همه مردم ایران واکسن بخر!
وقتی واکسن نمی خرید
وقتی راهها را نمی بندید نتیجه همین است
وزیر بی مسولیت و بی لیاقت
بیخود ادای آدمای نگران برای مردم رو درنیار. واکسیناسیون رو انجام میدادین که رووسای دانشگاههات خسته و دلشکسته نباشن. این همه آدم عزیزشون رو از دست دادن ناراحت و دلشکسته نیستن؟ جمع کن بساطت رو
به جای آیه یاس خواندن بفرمایید شما که این همه از مردم ایراد می گیرید در مورد واکسناسیون چه کردید فقط وعده و وعید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی