بازدید 6354
۱

۹ کشته و مصدوم درپی واژگونی خودرو درمحور یاسوج

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور "یاسوج به اصفهان" و کشته و مصدوم شدن ۹ نفر طی این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 30 March 2021

به گزارش «تابناک»، "جهانبخش وحدت نژاد" افزود: روز دوشنبه ساعت ۱۱ قبل از ظهر طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر انحراف و واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر ارتباطی یاسوج به اصفهان محدوده منطقه«سرنجلکل» بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه ۹ نفر مصدوم داشت، تصریح کرد: به محض رسیدن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ اقدامات حمایتی و درمانی اولیه صورت گرفت، و با توجه به شدت سانحه و شرایط بد مصدومین بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های کادر درمان یک خانم ۳۲ ساله و دو کودک ۲ ساله و ۹ ساله در بیمارستان جان خود را از دست دادند، هم چنین حال یکی دیگر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این جاده پلیس راه ندارد ؟؟چرا پژو پارس باید 9 نفر سرنشین داشته باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان