بازدید 11062

علم‌الهدی:حکومتی وجود نداشته که کاملا الهی باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تا امروز حکومتی وجود نداشته که به طور کامل الهی باشد، حتی حکومت‌هایی هم که چه به نام دیکتاتوری یا دموکراسی و یا با نام خدا، روی زمین حکمرانی کردند، در اصل چیزی جز فساد، آدم‌کشی و خرابی به ارمغان نیاورده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 29 March 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آیت الله احمد علم‌الهدی در اجتماع منتظران که دوشنبه در مشهد برگزار شد با بیان اینکه همه دنیا منتظر حاکمیت خدا بر جهان و غلبه آن بر حکومت زور و پول هستند، گفت: تمام افراد و اجتماعات بشری منتظر منجی موعود هستند و این امر مختص به مسلمانان یا گروه خاصی نیست، انسان‌ها منتظر روزی هستند که قدرت پول و زور افول کند و جای خود را به قدرت الهی دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پیامبران در طول تاریخ برای مقابله با پول و زور مبعوث شدند، بیان کرد: پایداری و دوام جامعه بشری بدون حکومت، نشدنی است و فطرت مردم به این گونه است که کسی باید بر مردم حاکم باشد و آن حاکم باید هم بر سرنوشت نهایی بشر مسلط و هم بر آفرینش آن‌ها آگاهی کامل داشته باشد، بنابراین هر حاکمیتی جز حاکمیت خدا خلاف آن است.

وی افزود: تا امروز حکومتی وجود نداشته که به طور کامل الهی باشد، حتی حکومت‌هایی هم که چه به نام دیکتاتوری یا دموکراسی و یا با نام خدا، روی زمین حکمرانی کردند، در اصل چیزی جز فساد، آدم‌کشی و خرابی به ارمغان نیاورده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه آنچه که جریان استکبار را نگران و دغدغه‌مند کرده وجود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، پیروزی بر پول، زور و پیروزی سینه‌های مالامال از عشق خدا بر گلوله بود، استکبار جهانی تا زمانی که پول و زور در جهان حرف اول را بزند قدرت دارد و نگرانی استکبار این است که باور مردم بر افول پول و زور جهانی شود و توسعه پیدا کند، نکته‌ای که توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه توسعه یافت و اکنون بسیاری از ملت‌های منطقه مانند بحرین و یمن بر این باورند که دیگر استکبار و جریان سرمایه توانایی حکومت ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه زمینه‌سازی انقلاب برای ظهور یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است، افزود: بیش از چهل سال است که دشمنان تهدید و تحریم کردند ولی به جایی نرسیدند و حکومت الهی به باور مردم تبدیل شد، اگر این باور توسعه یافت و جهانی شد همه چیز برای ظهور آماده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری چهل سال دوم انقلاب را فراهم کردن شرایط برای ظهور می‌دانند و لازمه توسعه این باور و اعتقاد جان دادن در راه امام زمان (عج) و ایثارگری است، همانگونه که شهدا و جوانان در راه دفاع از حرم و نیروهای انتظامی و امنیتی این کار را انجام دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل