بازدید 7571
۲

خودروهای غیربومی در خوزستان از امروز جریمه می‌شوند

رییس پلیس راه خوزستان از جریمه خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی این استان از امروز پنجم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 25 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا سرهنگ رضا دولتشاهی بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: مهلت ۷۲ ساعته خروج مسافران از شهرهای قرمز و نارنجی، روز ۴ فروردین‌ماه به پایان رسید و از امروز تمام خودروهای غیربومی در خوزستان اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راه و پلیس راهور، خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی را جریمه می کنند افزود: خودروهای غیربومی در صورت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه تردد در محورهای خوزستان نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است گفت: خودروهای با پلاک غیربومی که در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان حضور داشتند، در حال خروج از این شهرها هستند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا چرخه بیماری قطع شود.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
اول راه رو باز میذارین که مر دم بیان بعد یهو میبندین و همه رو جریمه میکنین. شماها دیگه کی هستین
یادمه یه بار گفتند از یکشنبه همه باید ماسک بزنند،پسرم که پنج سالشه گفت بابایی،خوب چرا از همین الآن نمیگند که همه ماسک بزنن؟؟عقل کل!!چرا اجازه ی سفر میدید که بخواهید جریمه کنید؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل