بازدید 4913
۲

ورود خودروهای مناطق قرمز به اصفهان ممنوع شد

استاندار اصفهان گفت: ورود خودروها از شهرهای با وضعیت قرمز کرونا به این استان ممنوع است و نیروی انتظامی با قاطعیت به این موضوع برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 24 March 2021

به گزارش «تابناک»، عباس رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه متاسفانه وضعیت سه شهرستان استان به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست، افزود: گلپایگان در وضعیت قرمز و خوانسار و لنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین جهت در هفته جاری ۲ جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا استان را برگزار کردیم تا تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده و از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همچنین روز گذشته تیم بازرسی و نظارت جهت کنترل و جلوگیری از شیع کرونا به شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان اعزام شد.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مردم از جمله اقداماتی است که باید انجام شود تا از شیوع و خیز مجدد کرونا در استان جلوگیری شود.

رضایی اظهار داشت: گزارش‌های واصله از دانشگاه علوم پزشکی نشان می‌دهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: تغییر وضعیت رنگبندی استان نشان خوبی نیست و رعایت پروتکل‌ها نشانه فرهنگ مردم استان است.

استاندار اصفهان افزود: متاسفانه مسافرانی از استان‌های دیگر به اصفهان وارد شدند از این رو تصمیمات لازم برای جلوگیری از ترددها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاع رسانی از وضعیت موجود از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سامانه‌های در اختیار ادارات به گوش عموم‌ مردم برسد تا از ترددها کاسته شود.

رضایی از مردم استان خواست، از دید و بازدید عید و مجالس خانوادگی و حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

به گفته وی تلاش مدیریت استان جلوگیری از انتشار ویروس در تمامی شهرستان‌های بزرگ از جمله اصفهان، کاشان، فلاورجان، خمینی شهر ‌و نجف آباد است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر براثر این بیماری جان باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قبل از عید باید ممنوع می کردید ورود مسافر را نه حالا که اومدن و یا با خودشون اوردند یا با خودشون می برند
ولی ورود مسافر با اتوبوس و هواپیما و قطار آزاده. خودتون رو مسخره کردین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها