بازدید 6509
۴

افزایش دو برابری بیماران کرونا در بیمارستان مسیح

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بیماران مبتلا به کرونا ورودی به بیمارستان مسیح دانشوری در ۲۴ ساعت گذشته افزایش دو برابری داشته اند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 23 March 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر علی اکبر ولایتی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما، افزود: بیمارستان‌های مسیح دانشوری با تمام ظرفیت آمادگی مقابله با کرونا را دارد و کل تخت‌های بیمارستان به جز ۵۰ تخت برای بیماران مصدوم و اچ آی وی بقیه ۱۵۰ تخت در اختیار بیماران کرونا دارد. در حقیقت تعداد تخت‌ها با شرایط بیماران منعطف تعریف شده است و تاکنون نبوده که بیمار مبتلا به کرونا نیازمند تخت باشد و ما نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان ارجاعی است و بیماران بدحال از سایر مراکز به این مرکز درمانی ارجاع می‌شوند.

آقای دکتر ولایتی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بیماران در بیمارستان مسیح دانشوری کمتر از معمول است ادامه داد: البته در طی روز‌های اخیر میزان مراجعه سرپایی در ۲۴ ساعت دو برابر شده و در یک روز اخیر بیمارستان ما ۱۷۰ نفر مراجعه کننده داشته است و با توجه به نوع ویروس انگلیسی سرایت و قدرت انتقال بیماری هم بیشتر است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: افرادی که یک بار مبتلا شدند اگر زمینه داشتند دوباره مبتلا می‌شوند و خیلی به این موضوع فکر نکنند که قبلا گرفتند و مبتلا نمی‌شوند، زیرا جهش و موتاسیون در ویروس ماهیت آن را تغییر می‌دهد.

وی افزود: ما هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار نداریم و تا زمانی که بیماری هست ما در کنار مردم آماده پذیرش آن‌ها هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
برای خودی ها همیشه جا هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
خیلی ذهن بیمار داری
ولایتی چند سال اش هست و چندتا کار داره یک نفر چند جا می‌تونه کار کنه
قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل ولایتی نمیشه، یا ولایتی هنوز بازنشسته نشده. .... رییس بیمارستان مسیح دانشوری....!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر