بازدید 4332

جمع آوری سه هزار تن نمک تقلبی از بازار

دکتر پریسا ترابی، رئیس اداره بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اخیرا در گفتگو با مهر از وجود نمکهای تقلبی در بازار خبر داده و عنوان کرده بود که مصرف این نمکها در طولانی مدت منجر به بروز مشکلات کلیوی، بیماریهای قلب و عروق و سرطان می شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴ 14 June 2010
رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت از جمع آوری سه هزار تن نمک غیر بهداشتی از بازار مصرفی کشور خبر داد.

مهندس رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مقدار نمک طی سال گذشته از سطح کشور در محل عرضه جمع آوری و معدوم شده است.

دکتر پریسا ترابی، رئیس اداره بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اخیرا در گفتگو با مهر از وجود نمکهای تقلبی در بازار خبر داده و عنوان کرده بود که مصرف این نمکها در طولانی مدت منجر به بروز مشکلات کلیوی، بیماریهای قلب و عروق و سرطان می شود.

غلامی با تاکید بر اینکه نمکهای جمع آوری شده فاقد ارزش غذایی و غیر بهداشتی بوده اند، افزود: بازرسان بهداشت محیط با هر گونه عرضه محصولات غذایی فاسد و غیربهداشتی برخورد جدی کرده و نسبت به جمع آوری آنها اقدام می کنند.

به گفته رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت، محصولات غذایی غیربهداشتی و غیراستاندارد اصولا در کارگاهها و کارخانه هایی تولید و عرضه می شود که هیچ نظارتی بر کار آنها وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
حتما 300 هزار تن هم مردم مصرف کردن! چون معمولا این داستانا یعد از 1 سال در میاد.بیچاره مردم
وای به روزی که بگندد نمک!!!
هرچه به گندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک اخه اسم این نمک چیه اگر سه هزارتن جمع اوری شده پس حتما" در خانه من وشما هم ممکن است باشد لااقل اسمش را بگوئید نکند مثل هر چیز دیگه امنیته مثل سلطان شکر حالا شده سلطان نمک
لطفا جهت رعايت حال مصرف كنندگان و حفظ جان انها احساس مسئوليت نموده نام تجاري اين نمك را اعلان نماييد
اين خبر شما اگر صحت دارد لطفاً‌اسم نمك و شركت را معرفي فرمائيد كه اين جنايت كاران كه با جان انسانها بازي مي‌كنند مشخص شود
چه چیزی سالم مانده !؟؟
كاش نوع بسته بندي يا شكل ظاهري اين نمكها اطلاع رساني شود تا در صورت مشاهده مصرف نكنيم با تشكر وقدرداني از زحماتتان
بنام خدا
لطفا رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت نام نمک تقلبی و فاقد ارزش غذایی و غیر بهداشتی را اعلام نماید که مردم اگر از قبل تهیه کردند ویا برای خرید نمک آگاهی لازم را داشته باشند.
لا اقل اسمشان را بگوئيد تا از خريد آن جلوگيري كنيم . چطوري به فكر سلامت مردم هستيد . تا جمش كنيد هززاران نفر از آن استفاده كرده اند كه !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل