بازدید 10078

اعطای جایزه نوآوری محصول برتر به کویرتایر

در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی دو لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 99 به شرکت کویرتایر تعلق گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 21 March 2021

اعطای جایزه نوآوری محصول برتر به کویرتایر

در جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی که ۱۳ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، لوح و گواهینامه مربوطه به سید محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت اهدا شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر در حاشیه این جشنواره  گفت:  با ارزیابی‌های صورت گرفته شرکت کویر تایر به خاطر طراحی وتولید رینگ 19 اینچ برای خودروهای SUV  وطراحی سامانه فروش آنلاین تایرمستحق دریافت لوح زرین شناخته شد.

اعطای جایزه نوآوری محصول برتر به کویرتایر

زینلی اظهارکرد: کویرتایر به‌عنوان نخستین تولیدکننده تایر خودروهای شاسی‌بلند در ایران شناخته می‌شود و در یک‌سال اخیر تایرهای تولیدی این کارخانه روی خودروهای شاسی‌بلند استفاده شده و توانسته است جای خالی محصولات خارجی را برای شاسی ‌بلند سوارها پرکند.

وی تاکید کرد: آنچه به دست آمده حاصل طراحی و ساخت خاص‌ترین سایز تایرهای شاسی‌بلند در ایران بوده که مطمئن هستم با اراده متخصص های کویرتایر روند تولیدات نوآورانه در این شرکت ادامه خواهد داشت.

اعطای جایزه نوآوری محصول برتر به کویرتایر

مدیرعامل کویرتایر بیان کرد: این شرکت در راستای ایجاد فرصت برابر و عادلانه برای عموم مردم جهت خرید تایر با قیمت مصوب دولتی و حذف واسطه اولین سامانه فروش انلاین تایر در کشور را راه اندازی کرده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار