بازدید 13741

جدیدترین نرخ طلا و سکه در ۲۸ اسفند ۹۹

قیمت سکه طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. در عین حال قیمت طلا و انواع دیگر سکه نیز با افزایش مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 18 March 2021

به گزارش تابناک، قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز قبل حدود ۲۵۰هزار تومان بیشتر بود. هر چند در طی معاملات امروز با قیمتی کمتر از این قیمت هم معامله شد. امروز قیمت دلار در بازار آزاد نیز به کانال ۲۵ هزار تومان وارد شد و قیمت هر دلار به ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.
اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی با قیمت شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز با قیمت چهار میلیون و ۲۷۰ هزار تومان معامله شدند که به ترتیب ۵۰ و ۲۰ هزار تومان نسبت به روز قبل افزایش قیمت داشتند. هر سکه یک گرمی نیز دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۸۴هزار تومان رسید که نسبت به دیروز حدود ۱۰ هزار تومان بیشتر بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز یک‌هزار و ۷۳۰ دلار اعلام شد که نسبت به روز گذشته یک دلار کاهش داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری