بازدید 13988
۳

معمای قتل یا خودکشی پدر و دختر

کد خبر: ۱۰۴۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 16 March 2021

همزمان با کشف اجساد یک پدر و دختر در خانه‌ای واقع در شاهرود تحقیقات پلیسی در این پرونده آغاز شد.

به گزارش ایران، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: حدود ساعت 12 ظهر یکشنبه در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود زن جوانی که برای خرید از خانه خارج شده بود هنگام برگشت متوجه می‌شود همسر و دخترش که در خانه بودند در را باز نمی‌کنند و به تلفن هم جواب نمی‌دهند. وی که نگران شده بود به پلیس خبر داد.

به‌گفته وی، همسر این مرد به مأموران گفت حدود ۲ ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت، همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و زنگ منزل نیستند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی پدر خانواده به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در خانه بود، افزود: این موضوع بر شک مأموران افزود و پس از هماهنگی‌های لازم، مأموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند. مأموران پس از ورود به خانه جسد آریانا دختر ۱۲ ساله خانواده را روی تختخواب و پیکر حلق‌آویز پدر 35 ساله‌اش را پیدا کردند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق، همچنین دستنوشته پدر آریانا فرضیه قتل این دختر به‌دست پدرش و سپس خودکشی پدر قوت گرفت.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: این خانواده چند ماهی هست که از تهران به شاهرود آمده‌اند و از آنجایی که برابر تحقیقات اولیه پدر آریانا هیچ‌گونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی نداشته، علت و انگیزه این جنایت به بررسی‌های بیشتری نیاز دارد.‌

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پای قاتل اجاره ای یا همسرکشی در کاره.پلیس زنه رو موبایلشو چک کن
فقط مردن از شنیدن این خبر چاره درد میباشد یک بادکنک را اگر زیاد بفشارد در آخر می ترکد.برای کنترل هیجانات و جلوگیری از این دست اتفاقات خیلی راه های بهتری وجود دارد.ما همه کسانی که در این کشور زندگی میکنیم مسئول هستیم.بیایید از خواب خودساخته بیدار شویم......
نظرات رو میبینم و خوشحالم که هنوز کسی ننوشته مملکت ما پر از جنایت هست باید بگم بر خلاف انتظار اروپا و آمریکا بیشتر از این چیزا هست ولی بروز نمیدن در مورد این مقاله هم تنها کاری که میشه کرد آرزوی صبر برای اون مادر بیچاره هست ممنون از سایت خوب تابناک.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار