ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز، ارزش سبد سهام عدالت با رشد بیش از ۴ درصدی حدود ۳۷۲ هزار تومان نسبت به روز قبل رشد داشت.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 16 March 2021

به گزارش بورس تابناک، بازار سرمایه روند صعودی تدریجی و آرامی را در پیش گرفته و طی چند روز معاملاتی گذشته روند مثبتی داشته است و امروز نیز همچون روز گذشته شاهد مثبت شدن شاخص کل بورس بودیم. بازار سرمایه امروز را مثبت آغاز کرد و در دقایق ابتدایی شاخص کل با رشد بیش از ۵ هزار واحدی شروع به کار کرد و روند رو به رشد را در پیش گرفت به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۲۲ واحد رسید. امروز همچنین شاخص کل بورس با معیار هموزن با افزایش ۳ هزار و ۸۶ واحد به رقم ۴۳۷ هزار و ۹۲۶ واحد رسید.فارس، فولاد، فملی، وامید، تاپیکو، شپنا و پارس نمادهای تاثیرگذار بورس امروز بودند.
در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نماد‌های تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل سبد سهام عدالت بعد افت در چند هفته اخیر دوباره رشد خود را شروع کرده است.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۶۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴.۳ درصد معادل ۳۷۲ هزار و ۱۰۵ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۱۴ تومان رسیده است.

شاخص سازان سهام عدالت را بالا کشیدند/ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

شاخص سازان سهام عدالت را بالا کشیدند/ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
 
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵۱ درصدی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

شاخص سازان سهام عدالت را بالا کشیدند/ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
 

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

شاخص سازان سهام عدالت را بالا کشیدند/ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل