بازدید 8224
رئیس آتش‌نشانی شیراز در پی وقوع تندباد خبر داد:

انجام ۳۰‌عملیات‌امدادی در‌شیراز/ آماده‌باش آتش‌نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از انجام ۳۰ مورد عملیات از ساعت ١٣ بعد از ظهر امروز جمعه ٢٢ اسفند در پی تندباد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ 12 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع شامگاه جمعه ٢٢ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: شکستگی درخت، قطع برق، حبس افراد در آسانسور و سقوط ورقه‌های سقف‌های شیروانی دلیل انجام این عملیات‌ها بوده است.

او خواستار عدم حضور و تجمع شهروندان در سطح شهر شد و تاکید کرد که از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های بلند، تیر‌های برق و درختان مختلف خودداری شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه همه ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: آتش نشانان در١٣ نقطه کلیدی شهر برای کمک به شهروندان مستقر شده‌اند.

قانع تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیرو‌های آتش نشان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، شامگاه جمعه ۲۲ اسفند، شیراز وزش تندباد شدیدی را همراه با باران و گرد و غبار تجربه کرد که منجر به بروز مشکلاتی نظیر قطع برق، اختلال در خطوط تلفن، اینترنت، تردد خودرو‌ها و ... شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار