بازدید 10462
۲

سردار قاآنی: دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می‌رود، گفت: اسراییل امروز به دور خودش دیوار می‌کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 12 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل قاآنی ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت شهدای بدر و خیبر که این مراسم به یادبود آنان برگزار شده فرصتی مغتنم برای احترام و بزرگداشت شهدای والامقامی همچون شهید شوشتری نیز است که در خراسان رضوی در زمینه انقلاب پیشرو بودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا نیز به اندازه خود شهدای انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی نظام و انقلاب از جان مایه گذاشته و از همه چیز خود گذشتند.

سردار قاآنی افزود: در واقع خانواده شهدا همچون همسران و مادران شهدا، بار سنگین رسالت شهدا را در زندگی ادامه دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی ما نقطه شروع و کانون یک تحول بزرگ در منطقه بود، به فرموده رهبر معظم انقلاب این انقلاب استمرار بعثت بود و به همان دلیلی که با پیامبر (ص) برخورد‌های تند می‌شد، از روز اول این انقلاب نیز تمام قدرت‌های دنیا با ما مقابله کردند.

سردار قاآنی افزود:، اما این انقلاب تا به امروز اداره شد و هر کجا به آن هجمه‌ای وارد می‌کردند امام (ره) از موضع رهبری در جایگاه فرماندهی نیز قرار می‌گرفت، دوره دفاع مقدس اول جنگ تحمیلی بود و امام این جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس تمام ملت برای حفظ نظام بسیج شدند خاطرنشان کرد: در این وضعیت تمام این میدان جنگ را به طور بی‌سابقه‌ای به یک دانشگاه تبدیل کردند، دانشگاهی که هنوز هم هر روز دانشجو می‌پذیرد و بهترین دانشجویان میدان مقاومت را دارد.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای ما نیز اول دانشجوی این دانشگاه بودند و پس از شهادت حکم استادی گرفتند، افزود: همه شهدای ما هم دانشجوی این دانشگاه بودند وهم استاد، امروز زیر نظر این استادان میلیون‌ها انسان در حال تربیت شدن هستند. این سرمایه بزرگ دفاع مقدس، شهدا، خانواده‌هایشان و مکتب‌شان امروز جزو بهترین مکتب‌هاست، هر انسانی که می‌خواهد عزیز باشد، حس می‌کند باید در این مکتب درس بخواند.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: شهدا و رزمندگان فلسطینی هم از شهدای ما درس مقاومت را یاد گرفتند و امروز ببینید چه تحولی ایجاد کردند و اکنون موشک‌هایی می‌سازند که پایتخت اسراییل را به راحتی در رصد دارد.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه راه شهدا تمام‌نشده و دشمن مقابل ما مشکلات زیادی درست می‌کند بیان کرد:، اما هر روز نظام جلوتر پیش می‌رود. اسراییل امروز به دور خودش دیوار می‌کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.

قاآنی گفت: امروز شاهد هستیم که آمریکا با مشکلات داخلی فراوانی روبه‌رو‌ست و بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز شاگردان و مریدان مکتب ایشان اعلام کردند استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲
سقف ملتا که خراب کردید دیوار اونا را هم خراب کنید
هه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل