بازدید 39913

حمله تند احمدی به صداوسیما درباره گزارشگران تازه‌کار

خیلی اذیت شدیم که توانستیم بازی زنده گزارش کنیم؛ پس از هفت سال کار در رادیو، دو سه سال مسابقات ضبطی بعد از ساعت یک شب را گزارش می‌کردم و تازه به من می گفتند ضعیف هستم اما حالا دوستان به راحتی و خیلی زود بازی زنده گزارش می کنند
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 12 March 2021

در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی، یکی از چهره‌های برتری که توانست تندیس این جشنواره از آن خود کند، محمدرضا احمدی بود؛ او در بخش بهترین گزارشگر سال توانست جایزه را از آن خود کند و پس از آن پشت تریبون رفت و به انتقاد از رویه سازمان صدا و سیما نسبت به جدید گزارشگران جدید پرداخت؛ احمدی در ابتدای صحبت‌های خود با بیان این‌که شاید صحبت‌هایم برای خودم شر هم بشود، انتقادات خود علیه صدا و سیما را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدی که به عنوان نورچشمی مدیران صداوسیما شناخته می‌شد، با این انتقادها نشان داد که رابطه خاصی با مسوولان مربوطه ندارد‌. او گفت: خوشحالم که آقا عادل (فردوسی‌پور) عزیز را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است؛ می‌خواهم بگویم واقعا در این هفده سالی که در رادیو و ده سالی که در تلویزیون کار کردم پوستم کنده شد. واقعا پوستم کنده شد و از این‌جا می‌خواهم پیامی برای آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش سیما و دیگر دوستانی که در عرصه ورزش تلویزیون کار می‌کنند، دارم که امیدوارم آن را بشنوند؛ تو را به خدا بگذارید بچه ها پله پله بالا بیایند.

حمله شدید احمدی به صداوسیما درباره گزارشگران تازه‌کار

احمدی ادامه داد: ما خیلی اذیت شدیم که توانستیم بازی زنده گزارش کنیم؛ پس از هفت سال کار در رادیو، دو سه سال مسابقات ضبطی بعد از ساعت یک شب را گزارش می‌کردم و تازه به من می گفتند ضعیف هستم اما حالا دوستان به راحتی و خیلی زود بازی زنده گزارش می کنند. من نگران هستم و می‌ترسم شان گزارشگری فوتبال، این رشته مقدس از بین برود.

محمدرضا احمدی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که این روزها در حال مجری‌گری در برنامه فوتبال برتر است و مسابقات فوتبال داخلی و خارجی را هم گزارش می‌کند و باید این صحبت‌های انتقادی او چه واکنشی از سوی مسئولان صدا و سیما دارد و به قول خودش برای او شر خواهد شد یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۷
جنابعالی هم گزارشگر درجه ۳ هستین خیلی خودتونو جدی نگیرین قربان!!!!!!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
گزارشگری فوتبال ، این رشته مقدس !!!
همه چیز رو مونوپل خودتون کردید
مگه صدا سیما ارثیه باباتونه تو هم یک موقع رزومه نداشتی اومدی تلویزیون رزومه کسب کردی فکر کن اون موقع که تو اومدی تلویزیون امثال عادل فردوسی پور شما رو پس می زدن میگفتن به گزارشگر تازه کار اجرا ندید اونوقت تو الان رزومه ای داشتی که باهاش پز بدی؟
بس کنید این حسادت ها رو بس کنید انحصار گرایی رو بس کنید باند بازی رو
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
امان از خود خفن پنداری
این عزیز هم بدجوری جو گیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
حزف بیخود نزن
مگر خود مدیرا پله پله بالا میان...؟
خودت هم یک زمانی تازه کار بودی الان شاخ شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید نیروهای جدید بیایند تا این رانت ها برداشته شود مگه صدا و سیما فقط مال شماست ؟؟؟؟
حالا چرا دیگه این رشته شده مقدس ؟!! مگه شما خبر ندارین هنوز هم عده ایی از خشک مقدسان فوتبال رو ورزش اجنبی میدانند ، اونموقع شما کردیش مقدس ؟!
با درست و غلط بودن حرفاش کاری ندارم ولی جیغ کشیدناش خیلی رو اعصابه
تابناک مغرض
این احمدی هم داره دم در میاره
احتمالا از ریل آقای فروغی خارج شده است و گرنه این حرف ها را نمی گفت !!!
خب مگه چون تو اذیت شدی بقیه ام باید اذیت بشن :/
یعنی تا تو هستی هیچ جوونی نباید پیشرفت کنه و بیاد بالا
امان از حسادت
حالا خودت هم تحفه ای نیستی هر کی ندونه فکر میکنه هفتاد ساله گزارش میکنی
حالا اگه بهروان و کوتی و خدابیامرز بهمنش یا کوثری همچین حرفی زده بودن باز یه چیزی تو که خودت آخه......
رشته مقدس!!
من وقتی فوتبال میبینم صدای تلویزیون رو کامل میبندم چون خیلی خیلی بد گزارش میکنن و ادم اعصابش خراب میشه همین اقای احمدی هم اصلا گزارش خوبی نداره و صدای اینم همیشه میبندم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
درود بر تو.. منم همین کارو میکنم اصلا گزارش فوتبال شرح واضحاته بود و نبودش فرقی نمیکنه
کدوم مقدس داداش؟
باسلام . خواستم به این آقای احمدی بگم والا من هم به عنوان یه بیننده فوتبال یادم هست اوایلی که اومدی چقدر ضعیف بودی و با بند پ یا بند دیگه خلاصه قالبت کردن به فوتبال و این جایزه هم طبق رسم هر سال به یک نفر میدن وامسال هم نوبت شما شود که ربطی به کارایه شما ندارد . اما در جواب شما که چرا الان جوانان مستقیم میان گذارش میکنن خوب عزیز من حتما عورضش روداشتن بهترین انتقاد گران بینندگان هستن که اگه خوب نبودن اعتراض میکردن و نیاز به تذکر شما ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
رابین خان ، لطفا یک کمی هم روی درست نوشتن کلمات کار کن.بعد می توانی مطلب بگذاری .کارایی ، گزارش ، عرضه و ..
طاهر
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
چرا این همه غلط املایی؟
زشته بخدا
از کی گزارش فوتبال مقدس شده
اتفاقا صدا سیما بایست به جوانان بها دهد و با افزایش تعداد گزارشگران و بازیگران از بت شدن آنها جلوگیری کند.
راست میگه کدوم یکیشون بدرد بخوره .....
یه جوری میگه کار مقدس فکر کنم اگه سر گزارش بیافته بمیره شهید حسابش کنن یا اگه ناقص بشه جانباز میشه!!!!!
متاسفانه سالهاست که انحصار بر دوبله و گزارش گری سایه انداخته است.
واقعا شکی نیست که گزارشگر خوبی هستی و دمت هم گرم که از فردوسی پور نامبرده ولی تو سر گزارشگر های جوان نزن حالا چون تو اذیت اینها هم باید اذیت بشن به جای اینکارها تشویقشون کن
خداییش. راست میگه دو سه تا از این گزارشگرای جوان اصلا برای گزارشگری مناسب نیستن
هنوز هم مالی نیستی. جو نگیرتت اخوی
اقای احمدی توهم وقتی امدی خوتوعزیزکردی تاجای خودتوبازکنی فردوسی پورهم باکارای شماکناراگذاشته شدالانم قرارنیست تاابدشماگزارشگرباشی بزاریک مشت جوان دوست دارن تواین کارباشن خودشونونشون بدن جای توروتنگ نمیکنن
انتقاد شدیدی کرده، نگرانشم.
احمدي خودتم جز داغونيا ...!
يدونه مزدك دوسداشتني بود يدونم عادل!
بقيتون هيچي نيسين....!!!
فقط بايد صدارو خفه كرد فوتبال ديد!
رشته مقدس!!!!!!!؟
آقا چرا جو میدین. این میگه یکم عزیتشون کنین بعد بیارین تو آنتن. نکه هنوز تازه شروع کردن بیان تو تلوزیون راست میگه بعضیاشو اسم بازیکنا رو حتی نمیدونن باید تجربه کسب کنن ولی نه اینطوری
چرا جایزه بهترین گزارش گر را به سلطان خیابانی ندادند
من نگران هستم و می‌ترسم شان گزارشگری فوتبال، این رشته مقدس از بین برود.
از کی تا حالا رشته فوتبال مقدس شده و ما خبر نداشتیم؟!!!!
اتفاقا داره درست میگه، کسی که گزارش زنده فوتبال میخواد بکنه باید چند سال تجربه و تمرین داشته باشه، نه مث اینا که جدید اومدن و اکثرا افتضاحن. اصن نمیشه فوتبالو با صدای بلند دید تو تلویزیون جدیدا.
خیلی زیبا گفتن.اول اینکه نام عادل عزیز رو بردن و علیه سیاست های غلط صدا و سیما انتقاد کردن . دوم اینکه نگفتن جوان ها نباید گزارش کنند بلکه گفتند پله پله و با اموزش صحیح به این کار بپردازند.و سوم این که ایشون و اقای خیابانی و عادل خان فردوسی پور از ۳ گزارشگر برتر فوتبال ایران هستن.
لطفا برداشت اشتباه نکنید چون واقعا برخی از گزارش گر های افتضاح بازی ها رو گزارش میکنن که خیلی هم عذاب اور هست. ایشون به عنوان یک گزارش گر حرفه ای این حرف رو زدن و منطقی هم گفتن. پله پله باید به بلندای سعادت رسید
حرف مفت زدن در این کشور کنتور نمیندازه. اولا که خودت هم هیچی نیستی واقعا. کل تاریخ گزارشگر های فوتبال ایران یه فردوسی پور خوب بوده و یه این پسر جوونه که چند سال اومده اسمش رو یادم رفته. عباس قانع که دلقک بازی درمیاره مثلا میخواد ادای گزارشگر عرب عصام الشوالی رو دربیاره که واقعا حالیش نیست اون با زبان عربی اون قدرت گزارش رو داره. خیابانی هم صداش خوب بوده تو ایرانی ها ولی چرت و پرت و دری وری زیاد میگه متاسفانه. اون گزارشگر عرب یا مارتین تیلور انگلیسی زبان مادریشون بهشون این قدرت و لفظ های خاص رو میده. واقعا احمدی و اون یکی رفیق زیر آب زنش چیز خاصی برای ارائه ندارن به جز اطلاعات فوتبالی که هر جوانی هم فوتبال زیاد دیده و روابط عمومی خوب میتونه همین هارو بگه. حرفش مثل اینه من بگم پدر من خط موبایل میخریده یک میلیون چرا الان با بیست تومن سیم کارت میدن. تو اکثریت گزارش ها هیچ تفاوتی نیست تو ایران. خود تو هم احتمال خیلی بالا با پارتی و اشنا بازی اومدی‌.
شان گزارشکری آنموقع ازبین رفت که شما به جای فردوسی پورکبیرنشستید
پیش امثال عادل و داش جواد، نه تنها ضعیف هستی بلکه چندین صفحه قبل از خط ضعف هستی
دوستان عزیز منظور اقای احمدی اینه که طرف هیچی بلد نیس یهو میبینی بازی زنده مهم گزارش میکنه..عباس قانع دیدید چطوری گزارش میکنه؟؟؟
خداییش راست میگه دیگه واقعا تلویزیون شورشو در آورده!!! یعنی کشور ۸۰ میلیونی مثل ما ۱۰ تا گزارشگر خوب نمیشه توش پیدا کرد؟ دلیلیش اینه که گزارشگرها بین اونایی که پارتی دارن انتخاب میشن و به آدمای با استعداد اجازه حضور نمیدن!!!
متاسفانه، گزارشگر خوب خیلی کم داریم، و بعضا هم بعضی از این گزارشگرها، حرفهای میزنند که درشان یک گزارشگر نیست، مخصوصا گزارشگرهای جدید و بی تجربه، که ناشی و بد عمل می کنند..
بعضا دیده میشه که گزارشگر طرفداری خودش از تیم دلخواه خود عمل میکنه، من هم فکر می کنم برخی گزارشگرهای بر اساس روابط مشغول کار هستند، و شایستگی گزارشگری ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل