بازدید 12029
۸

هدیه سنگین امارات به رژیم صهیونیستی

امارات متحده عربی از تشکیل صندوق ۱۰ میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری در اسرائیل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 12 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی امارات(وام)، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در تماسی تلفنی با محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی، درباره توسعه روابط دوجانبه گفت و گو کرد.

پس از این تماس، امارات متحده عربی اعلام کرد که صندوقی با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در بخش‌های انرژی، آب، فضا، بهداشت و فناوری‌های کشاورزی در فلسطین اشغالی تاسیس می‌کند.

این صندوق با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های اقتصادی میان ابوظبی و تل آویو ایجاد می‌شود که منابع آن از سوی بخش خصوصی و دولتی امارات تامین می‌شود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک سو و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا از سویی دیگر به صورت رسمی امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
نکنه انتظار داشتی بیاد پولش رو بیاره ایران.....
انوقت دولت ما که یکی از شعارهای اصلی اش مبارزه با اسرائیل است کاری با اقتصاد کشور می کند که مردم سرمایه شان را به امارات می برند و در انجا ملک می خزند. قطعا بخشی از این سرمایه ها به اسرائیل می رود. سیاست ها و ساختارهای حکومتی ما برای اصلاح امور کشور و جلوگیری از فرار سرمایه نیاز به جراحی اساسی دارد. تقریبا در کشور ما هیچ مقامی جوابگوی حوزه مسوولیتش نیست چون هیچ جا شرح وظایف و حدود اختیارات شفاف نیست. هیمن قضیه ساده مرغ بیانگر این موضوع است. قانون اساسی نیاز به بازنگری دارد تا برای اهداف کشور و انقلاب کار امد شود.
خخخخخخ اینم نتیجه راهبرد چهل ساله ما در منطقه .اسراییل رفقاش بیشتر شد یا رفقای رسمیش بیشتر شد امارات بحرین عمان کردستان عراق و عربستان ....
آب رو بریزید جایی که میسوزه !!!!!فکر کردید که این حرف فقط برایه دیگران است وهیجوقت برایه خودتان مصداق پیدا نمیکند ؟
اسراییل داره به نفوذش توی منطقه ادامه میده. تا الان هم هیچ چیزی توانایی جلوگیریش رو نداشته. مسئولین ما هم که خواب تشریف دارن.
امارات متاسفانه با کمک رژیم غاصب چند ماه بعد پیشرفت عجیب و فتح مریخ و جنگل سازی و قطب علمی منطقه احتمالا شود چون رهبرش جوان و فعال است و به منافع خود فقط توجه دارد. با اینکه برخی بزرگان ان را تهدید با موشک کردند ولی احتمالا با افزایش قدرت نظامی و ...تهدید بزرگی در صنعت و نفت و فضا و زراعت و ...در اینده نزدیک شود.
پولهایی را که ما سالها ریز ریز به اماراتی ها تقدیم کردیم رفت اسراییل باز هم به خاطر اعراب زندگی ما را سختتر کنیدفکر کنم برادران ما حتی اگر جهاد اسلامی و حماس هم با اسراییل صلح کند بار هم ما کاسه داغتر از آش خواهیم ماند
چشم سکانداران دیپلماسی فعال کشور روشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی