بازدید 4608

زمان آغاز فاز سوم واکسیناسیون کرونا در اصفهان

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: فاز سوم واکسیناسیون کرونا در اصفهان هفته آینده انجام می‌شود اما هنوز سهم اصفهان و جامعه هدف مشخص نیست.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 11 March 2021

به گزارش «تابناک»، رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به واکسیناسیون کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: تاکنون حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فاز سوم واکسیناسیون کرونا در اصفهان از هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: محموله از کشور روسیه وارد کشور شده اما هنوز برای استان‌ها توزیع نشده است.

سهم استان اصفهان برای واکسن کرونا در فاز سوم مشخص نیست

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه هنوز سهم استان اصفهان در زمینه فاز سوم واکسیناسیون کرونا مشخص نیست، افزود: گروه هدف نیز در زمینه دریافت واکسن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه فاصله واکسیناسیون افراد برای تزریق واکسن اول و دوم باید ۲۸ روز باشد، ادامه داد: در حال حاضر باید آن دست از کادر درمان که در فاز اول واکسن دریافت کرده‌اند دومین واکسن را نیز دریافت کنند.

فدایی با بیان اینکه واکسیناسیون در فاز اول ۲۰ درصد ایمنی دارد، اضافه کرد: باید مرحله دوم واکسیناسیون برای این افراد انجام شود تا در برابر بیماری واکسینه شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی