بازدید 7499

آماده باش خراسان رضوی برای وقوع بارش‌های سیل‌آسا

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی از آماده باش کامل دستگاه‌های بحران‌مدار خراسان رضوی برای وقوع بارش‌های سیل‌آسا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 10 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن نجات اظهار کرد: در پی هشدار قرمز اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری باران توام با رعد و برق و بارش تگرگ، آبگرفتگی، افزایش آب رودخانه‌ها و سیلاب بلافاصله با دستگاه‌های بحران‌مدار و فرمانداری‌ها مکاتبه کردیم و هماهنگی‌های لازم برای اقدامات پیشگیرانه به عمل آمد.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی از آماده باش کامل دستگاه‌های بحران‌مدار خراسان رضوی برای وقوع بارش‌های سیل‌آسا خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی ۸ شهرستان درگز، قوچان، چناران، جغتای، جوین، خوشاب، فیروزه و به ویژه کلات بیشتر در معرض این بارش‌ها قرار دارند که بالطبع تأکید بیشتری به فرمانداران این شهرستان‌ها انجام شده است.

وی بابیان اینکه طی روز‌های جمعه و شنبه کاهش محسوس دما را هم در سطح استان خواهیم داشت، از مردم خواست با توجه به احتمال وقوع بارش‌های سیل‌آساو آبگرفتگی و سیلاب، از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی و تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری و اطلاعیه‌های هواشناسی را پیگیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی