بازدید 11657

تکرار حادثه تلخ حمله سگ‌های بلاصاحب به یک کودک

کثرت سگهای بلاصاحب هر روز در پرند حادثه می آفریند وعلیرغم مسئولیتی که دادستانی به عهده شهرداری دررابطه باجمع آوری سگهای بلاصاحب گذاشته است هنوزخبری از قاطعیت شهرداری پرند درحل این معضل نیست.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 10 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین از پرند، دیروز یک سگ بلاصاحب در فاز دو خیابان گلعذار، به فرزندان یکی ازشهروندان ساکن پرند حمله کرده و به آنها آسیب زده است.

ساعت ۵ بعدازظهر سه شنبه ۱۹ اسفندماه یکی دیگر از عابران در پیاده رو نیز با حمله یک سگ بلاصاحب مواجه شد.

پرسش شهروندان پرند از مسئولان و به خصوص شهردار پرند این است که تا کی باید شاهد حضور سگ‌های بلاصاحب در شهر پرند باشند و چرا شهرداری که وظیفه جمع آوری سگها را بردوش دارد به وظیفه قانونیش عمل نمی کند؟

استدعای عاجزانه مردم پرند از دادستانی این است که همانند گذشته به موضوع سگهای بلاصاحب و وقایع پیرامون آن هر چه سریعتر ورود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵
چرایش را از مسولان مربوطه باید پرسید بهداشت شهرداری
اول اعلام شود قصد کاهش جمعیت شان دارند تا یه وقت فردا فامیل هایشان جلوی شهرداری تجمع نکنند.
سلام در همه جای شهر خیلی زیاد شده شهرداری نسبت به حذف این سگ ها هیچ اقدامی نمی کند در فردیس شهرک ناز تعداد سگ ولگرد از آدم عادی بیشتر
مخصوصا تو کوه پرشده از سگ
مدعیان بی عقل و خرد سگ های ولگرد باید پاسخگو باشند ...... بله با درد نکشید سگ هارو ولی بی درد معدوم نمایید و صد البت با مشورت با مراجع تقلید و طبق نظر اسلام ....
من تا حالا اونجا نرفتم اما برای مقابله با سگ ولگرد موش و... اول باید جمع آوری و دفع زباله ها ساماندهی بشه ؛ تعداد این موجودات رابطه مستقیمی با منابع غذایی داره اگه فقط سگ ها حذف بشن تعداد موش ها زیاد خواهند شد
سلام: جایی شنیده بودم که قرار بود سگ های ولگرد را عقیم کنند تا به مرور جمعیت آنها کم شود ، ولی خبری نشد ، متولیان امر لطفا تا دیرتر نشده دست بکار شوید. در صورت انجام اینکار دیگر اون ور آبی ها انگ حیوان آزاری هم بما نمیزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هركاري كنيم بعضي اونور آبي ها يه انگي به ما ميزنند پس بهتره اون كاري كه بنفع مردمه انجام بدند
فردا دوباره مثلا طرفداران حقوق حيوانات و شبكه هاي خارجي ( بخصوص منو تو ) جو درست ميكنن كه حيواناتو ميكشن و عقيم ميكنن و از اين حرفها. نميدونم اينا چرا خطرات اين حيوانات و آسيبهايي كه به مردم ميزنند را نميبينند؟!
متاسفانه در شهر زنجان هم زیاد هستند. شهرداریها سریعتر اقدام نمایند.
در محله شهران هم به طرز چشمگيري سگهاي وحشي و خطرناك زياد شده اند و خانواده ها بعضا جرات خروج از منزل را ندارند .
من خودم ساکن پرندم ، جمعیت سگهای ولگرد بشدت افزایش یافته ، البته این افزایش همزمان شد با ادعای مسئولان شورای شهر مبنی بر جمع آوری سگ های ولگرد و تغییر پیمانکار( حدودا 1.5 سال پیش)
کافیه یه سر به فازهای پرند، علی الخصوص فاز 6 بی اندازید ، تا گروههای سگ های ولگرد را ببینید ، بنظرم تنها راه اینه نام شهر را تغییر دهند (البته قصد جسارت به ساکنین محترم شهر را ندارم) و بگذارند سگستان یا سگشهر !!
بجز سگهاي ولگرد كه معضلي هستند متاسفانه عده اي از افراد، سگهاي بزرگ و وحشي را با خود در خيابانها و پاركها و غيره ميارند كه همينهام باعث ترس و ناراحتي مردم شده و اميدواريم مسئولين مربوطه با اين پديده زشت هم برخورد كنند
هیچ راهی جز کشتن سگها نیست؟ آنها را عقیم کنید.
قانون کنترل جمعیت این حیوانات چند سالی است تغییر کرده ، قبلا اتلاف سگ های ولگرد غیرقانونی نبود ولی در خال حاضر اتلاف این دسته حیوانات غیر قانونی است، راهکار جدید زنده گیری و عقیم سازی است که امکاناتش در بیشتر نقاط کشور وجود ندارد و نتیجه این شده که در کل کشور جمعیت سگها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم