بازدید 21371
۸

حداکثر حقوق کارمندان دولت در سال آینده چقدر است؟

حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده برابر با سه میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است .
کد خبر: ۱۰۳۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 09 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بحث تعیین حقوق کارمندان سال آینده یکی از بحث برانگیزترین و پرچالش‌‎ترین بحث‌ها در جریان تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ است.

بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی میزان افزایش حقوق برای حقوق‌های بالاتر از ۱۰ میلیون تومان برابر با دو و نیم میلیون تومان تعیین شد. بر این اساس مهمترین تغییر ایجاد شده در میزان افزایش حقوق ، به کسانی مرتبط است که حقوق انها بالاتر از ۱۰ میلیون تومان است.

حداکثر حقوق کارمندان دولت در سال آینده نیز برابر با ۳۳ میلیون تومان است.احسان خاندوزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در این باره گفته است: حداقل حقوق را ۳.۵ تومان و حداکثر حقوق را که قبلا ۴۸ میلیون تومان بود به ۳۳ میلیون تومان کاهش دادیم.

بر این اساس میزان افزایش حقوق کارمندانی که حقوقشان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است، ۲۵ درصد تعیین شده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
حقوق مهم نیست دریافتی اصل است که با احتساب اضافه کاری سوری و ماموریت داخل و خارج پاداش و.... سر به فلک میزند و بقول رهبر عزیز با دسمال کثیف نمی توان انتظار پاکی داشت لذا بسیاری از صاحب منصبان متاسفانه چنین هستند و حتی قانون گذاران و...
سلام وقت بخیر / حقوق را می برید بالا کارفرما اضافه کارمون رو قطع می کنه یا کم میکنه و با کم کردن این افزایش حقوق را جبران میکنه برا خودش عملا این قوانین بیخود هست و بیچار کارگر و کارمند . 25 ساله کار میکنم و هنوز نه قرارداد دارم نه حکم کارگزینی و عملا دولت و کارفرما همیشه به طرف خودشون قانون وضع می کنند . و به اسم بخش خصوصی میزنن تو سرمون / دریک جا دوتا کارمند با یک مدل کار یکی میگیره 10 میلیون یکی میگیره 5 میلیون تا حرفمم بزنیم میگن خفه شین وگرنه اخراج . بخش خصوصی ینی همین است که دارن اجراش میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله .
میزان افزایش حقوق نسبت به افزایش تورم ، نه تنها باعث افزایش قدرت خرید کارمند نسبت به فروردین 1399 نیست بلکه باعث کاهش قدرت خرید کارمند می باشد.
بهتر نیست اعلام خبر حرفه ای و علمی باشد ؟
میزان افزایش حقوق نسبت به افزایش تورم ، نه تنها باعث افزایش قدرت خرید کارمند نسبت به فروردین 1399 نیست بلکه باعث کاهش قدرت خرید کارمند می باشد.
بهتر نیست اعلام خبر حرفه ای و علمی باشد ؟
به اسم پاداش و کارانه می گیرند
۳۳ میلیون تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب حکومت اسلامی .یکی ۳۳ میلیون تومان، و یکی ۳ و نیم میلیون تومان!!!!
این 33 میلیون پایه است وقتی هزارتا ایتم بهش اضافه بشه میشه همون حقوق مدیرعامل بانک رفاه و میرسه به 300 میلیون به بالا مردم را احمق فرض کردید باید در قانون مینوشتید هیچکس حق دریافت حقوقی بالاتر از 33 میلیون را ندارد و این 33 میلیون با تمام مخلفات ان است
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی