ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اسفند ماه ۹۹

اکثر نماد‌های سبد سهام عدالت امروز با روند مثبت چهارمین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند و حدود ۹۲ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش داشت.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 09 March 2021

به گزارش بورس تابناک، روند صعودی بورس که از ابتدای هفته آغاز شده بود، امروز هم ادامه داشت و بازار سرمایه سبزپوش بود و از ساعات ابتدایی شاهد افزایش قیمت سهام شرکت‌های بزرگ و به تبع آن رشد شاخص کل بورس بودیم به طوری که شاخص مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت و در نهایت با رشد ۱۰ هزار و ۲۶۳ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۲ واحد رسید. شاخص کل ۰.۸۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۰۷ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌های بزرگ بهتر است. نماد‌های شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس، مبین از جمله نماد‌های مهم و تاثیر گذار بورس امروز بودند و نماد‌های اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا و شستا پرتراکنش‌های امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۲۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۱ درصد معادل ۹۲ هزار و ۲۲۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۴۹۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اسفند ماه ۹۹
 

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۰۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۳۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اسفند ماه ۹۹

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر