بازدید 6309

تصادف با درخت جان راننده نیسان را گرفت

کد خبر: ۱۰۳۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 06 March 2021

راننده وانت ‌نیسان بر اثر برخورد شدید با یک درخت در جاده خاوران، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایران، ساعت 5:50 صبح پنجشنبه حادثه تصادف در جاده خاوران، قبل از میدان آقا نور توسط رانندگان عبوری به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 37 و گروه امداد و نجات دو را به محل حادثه اعزام کرد.

احمد ربیع‌زاده؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه وانت نیسان یخچال‌دار حامل مرغ حین حرکت در مسیر شرق به غرب جاده خاوران به‌دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی، بشدت با یک اصله درخت در حاشیه جاده برخورد کرد.

آتش‌نشانان بلافاصله پس از انجام تمهیدات ایمنی مربوطه مشغول عملیات شدند و با استفاده از ابزار برش هیدرولیکی اقدام به فضاسازی در بدنه این خودرو کردند سپس راننده نیسان را از میان اتاقک متلاشی شده خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه روی راننده 45 ساله، مرگ این شخص را بر اثر شدت جراحات وارده در لحظات اولیه وقوع این تصادف، تأیید کردند و جسد این شخص را برای انجام اقدامات لازم و انتقال به پزشکی قانونی، تحویل عوامل انتظامی دادند.

علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر