بازدید 5502
با همت شرکت ستوده بتن انجام شد

کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20 تهران به مناسبت روز درخت‌کاری

کارخانه ستوده بتن ، با همکاری شهرداری استان تهران و سازمان محیط زیست شهر ری اقدام به کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20، جنب آزاد راه رستگارمنش، جهت حمایت از محیط زیست، همکاری در پروژه های زیبا سازی شهر و مدیریت شهری نموده است که این کار بهانه ای برای ادای دِین ما به طبیعت می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 06 March 2021

با همت شرکت ستوده بتن انجام شد:کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20 تهران به مناسبت روز درخت‌کاری

امروزه با صنعتي شدن جوامع بشري درختان نقش مهم تري در زندگي بشر ايفا مي كنند ؛ از سويي، مقدمات پيشرفت بيشتر صنعت و فناوري را موجب مي شوند و منابع تأمين كننده محصولاتي نظير وسايل چوبي ، مبلمان ، لوازم التحرير (كاغذ، انواع مدادهاي مختلف) ، ‌الوار و هزاران محصول ديگر محسوب شده اند و از سوي ديگر ، به منزله ريه هاي يك شهر تلقي شده و نقش مهمي را در تامين سلامت اعضاي جامعه ايفا مي كنند . چرا كه به دليل فعاليت كارخانجات صنعتي و نيز ازدياد وسايل نقليه عمومي و فعاليت روزانه آنها در سطح شهرهاي بزرگ ، آلاينده ها و گازهاي مهلك و خطرناكي نظير دي اكسيد كربن ، در هواي شهرها فزوني يافته و سلامت افراد را تهديد مي كند؛افزايش هر چه بيشتر اين مواد آلاينده ، كاهش ميزان اكسيژن در هوا را سبب مي شود و اين وضع نامساعد گروه هاي آسيب پذير نظير بيماران ريوي و قلبي ، سالخوردگان و كودكان را بيشتر تهديد ميكند . در چنين شرايطي مسأله درخت و درختكاري راه حلي مناسب براي مبارزه با آلودگي هاي مذكور به شمار مي آيد . ايجاد جنگل هاي مصنوعي و فضاي سبز در اطراف شهرهاي بزرگ به تأسيس كارخانجات توليد اكسيژن مي ماند و همچنین توجه به روز درختکاری نیاز به برنامه ریزی عمیق تری در وضعیت اجتماعی دارد ، به این معنا که این موضوع باید در وجود هر یک از افراد جامعه نهادینه شود و نباید به این شکل باشد که تنها در این روز به کاشت درخت و نهال مبادرت ورزیم و در موقعیت های دیگر به تخریب محیط زیست بپردازیم! جنبه های ظاهری و نمایشی چنین روزهایی، باید به جنبه های زیست محیطی و فرهنگی تبدیل شود تا بتوان در آینده از آن ها به عنوان یک جنبش اجتماعی یاد کنیم.

با همت شرکت ستوده بتن انجام شد:کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20 تهران به مناسبت روز درخت‌کاری

به طور خلاصه روز درختکاری بهانه ‌ای است، برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته، به احیاء آن بپردازیم ودر حفظ آن بیشتر کوشا باشیم. امید است با تلاش درجهت کاشتن حتی یک نهال کوچک، سهم خود را در زیبایی و آبادانی هرچه بیشتر کشور خویش ادا سازیم، که یقیناً کاری پسندیده است.

با همت شرکت ستوده بتن انجام شد:کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20 تهران به مناسبت روز درخت‌کاری

در راستای این هدف نیکو، با همکاری شهرداری استان تهران و سازمان محیط زیست شهر ری، کارخانه ستوده بتن اقدام به کاشت 150 اصله نهال در منطقه 20، جنب آزادراه رستگارمنش، جهت حمایت از محیط زیست، همکاری در پروژه های زیبا سازی شهر و مدیریت شهری نموده است که این کار بهانه ای برای ادای دِین ما به طبیعت می باشد.

www.sotudehbeton.ir

☎ 021-33 86 41 41

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر