پیش بینی روند قیمتی یک نماد قندی در روزهای آینده

قثابت از جمله نمادهایی است که در چند روز گذشته قفل در صف فروش بوده است و به نظر می رسد این کار عمداً از سوی بازیگر سهم انجام می شود. در صورت بازگشت روند صعودی به سهم اهداف قثابت کجاست؟
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 02 March 2021

به گزارش بورس تابناک،  قثابت چند هفته‌ای است که قفل در صف فروش مانده و معامله خاصی بر روی سهم انجام نمی‌گیرد از این در طول چند هفته گذشته افتی نداشته است و این شائبه رو بوجود می‌آورد که انگار عمدا توسط بازیگر سهم قفل در صف فروش شده است.

اهداف قیمتی قثابت کجاست؟

پیش بینی روند قیمتی قثابت در روزهای آینده بورس
 

سهم در طول سه سال گذشته درون یک ساختار انگیزشی بصورت یک ۵ موج رشد کرده است و بعد از تکمیل موج پنجم قیمت وارد یک ساختار اصلاحی شده است که فعلا بر روی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح کل موج صعودی در چرخه بزرگ و روی قیمت ۶۰۰۰ تومان واکنش مثبت نشان داده است و قیمت تا محدوده‌ی ۷۰۰۰ تومان بالا آمده است.
سهم با اینکه قفل در صف فروش است، اما بسیار نزدیک به خط روند نزولی است و اگر روند قیمتی سهم به هر دلیلی تغییر کند روند نزولی سهم چه در نمودار قیمت و چه در اندیکاتور RSI در آستانه شکست قرار دارد که اگر این اتفاق بیافتد می‌تواند قیمت را تا محدوده فیبوی ۰.۳۸ اصلاح در ۱۰ هزار تومان که همزمان یک سطح هندسی مهم نیز محسوب می‌شود بالا ببرد.

پیش بینی روند قیمتی قثابت در روزهای آینده بورس
 
منبع: نبض بورس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار