بازدید 4918

تایید شیوع کرونای جهش یافته در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شیوع کرونا جهش یافته در اصفهان هشدار داد و گفت: با افزایش مراجعات و بستری در اصفهان روبه رو هستیم.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 01 March 2021

به گزارش تابناک، آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهار داشت: موارد کرونای جهش یافته ارسال شده به تهران تایید شده است و می توانیم با قاطعیت از شیوع نوع جهش یافته انگلیسی در اصفهان خبر دهیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا ۲۸۷ مورد قطعی شناسایی شد و ۸۲ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر، ۵۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۷۲ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر هفت بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته یک نفر با تست قطعی کرونا فوت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار