بازدید 19147
۶

آخرین آمار کرونا تا دهم اسفند ۹۹/ مجموع قربانیان کرونا در ایران از ۶۰ هزار تن گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۰۱۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۳۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 28 February 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۳۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۴۹۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و ۷۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۳۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این چه ویروسی است که همه ی عظمت و پیشرفت علمی بشر را زیر سوال برد ؟؟؟
هر چه بود گندکاری خودِ انسان بود .
بدترین بلاهای ممکن در بدترین زمان ممکن بر سر مردم ایران فرود آمد .

بدترین تحریم های جنایتکارانه تاریخ در زمان فشل ترین دولت تاریخ کم بود کرونا هم قوز بالا قوز شد !!!!
به فرموده اقای حریرچی ضرب در سه ونیم بکنید خدا به داد برسد مردم ایران فقط از خدا بخواهید
اگه قم را فرنطینه میکردید
اگه ماهان را به چین نفرستاده بودین

این 60 هزار نفر زنده بودن

ما میمیریم بخاطر تصمیم های اشتباه سران مملکت
کرونا بدترین نوع ممکن بیماری در جهان است
همه پزشکان و دلسوزان راهکار را واکسیناسیون می دانند،هرچه بگوییم و بگویند،گفتار است و هیچ اثری ندارد،فقط واکسن اثردارد.واردات موز واقلام غیرضروری انجام میشود،اینجا هم هزینه کنید،فرض کنید مردم کشور خودمان هم نیازهایی دارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار