بازدید 6988

استقرار ۶۰ تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، از استقرار و خدمات‌رسانی ۶۰ تیم راهداری با ۵۴۵ راهدار و ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در محورهای مواصلاتی و برفگیر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 24 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، امیر مرادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش گفت: برای مهار بحران احتمالی برف، ۱۵۰ دستگاه ماشین آفروید (خودرو کمک دار) نیز در اختیار پایگاه ها قرار گرفته و ماشین دو دیفرانسیل محیط‌زیست نیز به پلیس راه و راهور و منابع طبیعی تحویل داده شده است.

وی افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان اولین دستگاه اجرایی در همه بحران ها درگیر هستند و برای تقویت امکانات و ماشین آلات راهداری تلاش می کنیم و در زمان بحران، باید همه امکانات برای مهار مشکلات بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم کوتاهی در مدیریت بحران ها را نمی پذیرند، بر آمادگی کامل بخشداران و شهرداران بخش های تالش و استقرار دستگاه های برفروب، گریدر و جرثقیل های کوچک و بزرگ در مبادی ورودی این شهرستان تاکید کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان بیان کرد: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۴۹ پروژه در نقاط آسیب دیده از سیل شهریور امسال در تالش منظور شده است و در هفته جاری نیز باتوجه به هشدارهای هواشناسی، باید از آمادگی لازم برای مهار بحران احتمالی برخوردار باشیم.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، نفوذ سیستم پرفشار به استان گیلان از بامداد چهارشنبه تا روز جمعه هفته جاری سبب بارش‌ باران و برف در ارتفاعات و جلگه های برخی شهرستان ها از جمله تالش و آستارا خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار