بازدید 4484

دستگیری شکارچیان ۱۵ مورد شکار غیرمجاز در دماوند

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند با بیان اینکه امسال با ۱۵ مورد شکار غیرمجاز پرندگان، آبزیان و پستانداران در شهرستان برخورد قانونی انجام شده است، گفت: همچنین ۷ مورد شروع به شکار که توسط مأموران متوقف و ۲۲ قبضه سلاح مجاز، غیرمجاز و جنگی ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 23 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد فریدی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند اظهار کرد: طی سال جاری کشفیات خوبی در زمینه سلاح‌های غیرمجاز و بر اساس آمار در سطح استان بهترین عملکرد را داشتیم.

وی گفت: گشت‌زنی ۳ خودرو، ۸ موتورسیکلت، یک قایق موتوری و فعالیت ۱۲ محیط‌بان به طور شیفتی از اقدامات این نهاد به منظور حفاظت از این مناطق و برخورد با متخلفان و معرفی به مراجع قضایی است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امسال ۱۵ مورد شکار غیرمجاز پرندگان، آبزیان و پستانداران در شهرستان انجام گرفت که برخورد قانونی انجام همچنین ۷ مورد شروع به شکار که توسط مأموران متوقف شد؛ همچنین ۲۲ قبضه سلاح مجاز، غیرمجاز و جنگی ضبط شد.

فریدی با تأکید بر اینکه کشف و ضبط ۱۲ مورد مهمات مجاز و غیرمجاز برای شکار انجام شد، بیان کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست، ۸۷ مورد اخطاریه زیست محیطی، ۱۹۹ مورد پایش، ۹۳ مورد اقدامات زیست محیطی برای ارائه طرح خوداظهاری، ۷۱ مورد نمونه برداری از آب و هوا و ۲۰۷ مورد پاسخ استعلام انجام شد.

وی در پایان ابراز کرد: با وجود ۲ هزار جمعیت حیات وحش که یک سوم آمار موجود است، در صورت رفع نیاز‌های موجود به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات، می‌توانیم در آینده رتبه خوبی در سطح استان کسب کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل