بازدید 16301
۳
سوژه

چرا کیومرث هاشمی به حملات آجورلو پاسخ نداد؟

آجورلو ، کیومرث هاشمى را یکى از عوامل انتقال و در پی آن افول پاس دانست، اما هاشمی هیچ پاسخی به این موضوع نداد، شاید به این دلیل که امضای معاون سابق سازمان تربیت بدنی در پای نامه امضای انتقال پاس به همدان ثبت شده بود و دیگر امکان انکار چنین موضوعی وجود نداشت.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 23 February 2021

مناظره شب گذشته نامزد‌های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا دقایق پایانی متعادل پیش رفت، اما مصطفی آجورلو تنها نامزدی بود که در آخر برنامه و بخش به اصطلاح آزاد، صریح‌تر و البته با هیجان بیشتر موضوعات مهمی را درباره یکی از رقبایش در این نشست مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیومرث هاشمى شب گذشته بار‌ها از جانب آجورلو در موارد گوناگون مورد سوال قرار گرفت که این بخش‌ها مى توانست منجر به تقابل لفظى دو طرف شود، اما بر خلاف انتظار هاشمی هیچ پاسخى به گفته هاى رقیب در مورد خودش نداد و در واقع دفاعی ارایه نداد تا افکار عمومی را قانع سازد.

چرا کیومرث هاشمی به حملات آجورلو پاسخ نداد؟

آجورلو دو بار زمانی که به بیان گزارش عملکرد خودش در زمان اداره باشگاه پاس پرداخت در خصوص سرنوشت این باشگاه با اشاره دست، کیومرث هاشمى را یکى از عوامل انتقال و در پی آن افول پاس دانست، اما هاشمی هیچ پاسخی به این موضوع نداد، شاید به این دلیل که امضای معاون سابق سازمان تربیت بدنی در پای نامه امضای انتقال پاس به همدان ثبت شده بود و دیگر امکان انکار چنین موضوعی وجود نداشت.

آجورلو همچنین با صراحت کیومرث هاشمی را گزینه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در انتخابات دانست همچنین به عملکرد او و سازمان تربیت بدنی در زمان علی آبادی انتقاد کرد. هاشمی در مقابل نمی‌توانست این موضوع را تایید یا تکذیب کند چرا اگر مدعی می‌شد گزینه دولت نیست احتمال حمایت دولت و آرای دولتی مجمع را به شکل قطعی از دست می‌داد و اگر تایید می‌کرد گزینه دولتی است با موضع مخالف برخی دیگر از اعضای مجمع مواجه می‌شد که ورود و تاثیرگذاری دولت در انتخابات فوتبال را نادرست می‌دانند.
دقایق پایانی و خبرساز مناظره شب گذشته به این صورت با هجمه‌های آجورلو و هشدار‌ها نسبت به دخالت دولت در انتخابات فوتبال به پایان رسید و البته با پاسخ روشنی همراه نشد و وقت برنامه نیز تمام شد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با این حساب بیشتر نمایش بود تا مناظره و تقابل دو دیدگاه با دو برنامه
ایشون خودشون هم نظامی هستند. یعنی ربطی نداره؟
دم علی کریمی گرم که میدونست که مناظره نیست نمایش یا سیرکه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر