بازدید 15255
۸
با اعلام مهین فرهادی‌زاد؛

به لباس ژیمناستیک دختران ایران مجوز داده نشد

آکروژیم با ژیمناستیک برای همه متفاوت است. آکروژیم در واقع آکروباتیک ژیمناستیک است و اصلا مجوز داده نشده
کد خبر: ۱۰۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 23 February 2021

دو روز قبل خبری مبنی بر تایید لباس ژیمناستیک زنان ایران برای حضور در مسابقات جهانی آکروژیم (آکروباتیک ژیمناستیک) بر خروجی سایت فدراسیون ژیمناستیک و کانال وزارت ورزش قرار گرفت، اما این خبر بعد از چند ساعت حذف شد که همین موضوع ابهاماتی را در مورد تایید یا عدم تایید لباس مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش در مورد وضعیت تایید لباس دختران ژیمناستیک گفت: خانم اینچه‌درگاهی (رئیس فدراسیون ژیمناستیک) زحمت زیادی کشیده و در رابطه  با "ژیمناستیک برای همه" در جلسات ما هم شرکت کرده است. "ژیمناستیک برای همه" ورزشی است که در آن تعدادی از دختران ورزشکار حرکات بسیار ساده‌ای را انجام می‌دهند و لباسی را هم آورد.

او افزود: ژیمناستیک حرکات متفاوتی دارد که نمی‌توانیم لباس واحدی را تایید کنیم و هر مسابقه سناریو و داستان متفاوتی دارد، بنابراین قرار شد چند ماه قبل از هر مسابقه، سناریو آن را تعریف و ما بر اساس آن در مورد لباس نظر بدهیم. از آنجایی که خانم درگاهی علاقمند است و برای ژیمناستیک تلاش می‌کند، شاید روابط عمومی این حس را داشته که تایید شده است.

فرهادی‌زاد در این مورد ادامه داد: امروز هم قرار شد از دفتر با آنها تماس بگیریم که به وزارت بیایند و باز هم بر اساس مکاتباتی که انجام شده، موضوع را بررسی کنیم اما در کل بر اساس سناریوی هر مسابقات سه یا چهار ماه قبل لباس را بررسی و نظر می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا لباس زنان برای حضور در مسابقات جهانی آکروژیم تایید نشده؟ گفت: آکروژیم با ژیمناستیک برای همه متفاوت است. آکروژیم در واقع آکروباتیک ژیمناستیک است و اصلا مجوز داده نشده و تایید ژیمناستیک برای همه هم منوط به بررسی لباس چند ماه قبل از مسابقات شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تفکرات بعضی ها در قرن بیست و یکم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
تفکرات قرن 21 است که زمینه را برای ظهور منجی فراهم می کند تا بساط شماها را جمع کند
بابا گونی بهترین لباس برای این ورزش است آخه این ورزش باید تمام بدن آزاد باشه تا ورزشکار راحت حرکات رو انجام بده حالا میخواهید به مسابقات نفرستید چرا اینقدر بهانه میارید
بهتر!!! که مجوز ندادن،، دیگه هرچیزی یه قانون و معیار داره،‌نمیشه به اسم حجاب با همه چی مخالفت کرد،، لباس اصلی شو باید بپوشن،
دیگه چی بگم
شما می خواین طرف لباس جبهه بپوشه که نه بدن نما، نه دیده شدن بدن نه...
بابا اول از همه باید متخصص آورد برای طراحی اش
دوم از همه اینکه نمیشه هر چی دلتون می خواد روش سوار کنید، فقط باید کمی اونهم کمی اگر لازم میدونین محجبه تر کنید لباسو
نه اینکه چادرش کنین
بجای مجوز جستن برای لباس ژیمناستیک زنان فکری به حال مجوز دوچرخه سواری آنها در داخل بنمایید، زنان حق دویدن در خیابان را هم ندارند.
اسلام حرام کرده
حجاب عقیده شخصیه نه بیشتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل