بازدید 4725

دیدار و گفت‌وگوی حریری با ولیعهد ابوظبی

سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان روز جمعه در دیدار با شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰ 20 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی لبنان، در دیدار سعد حریری با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، همه گیری ویروس کرونا و پیامدهای آن در سطوح مختلف و راه های مقابله با آن بررسی شد.

سعد حریری در سفر به امارات، ولیعهد ابوظبی را در جریان آخرین تحولات و رخدادهای لبنان به ویژه مسائل مربوط به تشکیل کابینه جدید قرار داد.

ولیعهد ابوظبی موفقیت حریری را در انجام ماموریت برای تشکیل کابینه ای که با رعایت منافع ملی و پشت سرگذاشتن اختلافات، قادر به مقابله با چالش های پیش روی لبنان باشد، خواستار شد.

وی همچنین حمایت و ایستادگی امارات را در کنار ملت لبنان به منظور تحقق خواسته هایش برای دستیابی به وحدت، ثبات و توسعه اعلام کرد.

سعد حریری، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه در لبنان و رئیس جریان المستقبل این کشور روز جمعه وارد امارات شد و با مقام های این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

سعد حریری" که حدود پنج ماه است از سوی "میشل عون" رییس جمهوری لبنان و تایید شکننده پارلمان این کشور مکلف به تشکیل کابینه برای چهارمین بار شده، به دلایل مختلف تاکنون نتواسته دولت خود را تشکیل دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر