بازدید 7915
۱
خرازی:

‌می‌دانستیم که عارف در سال ۹۲ رأی نخواهد آورد

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در سال ۹۲ می‌دانستیم که عارف رأی نخواهد آورد، چون قدرت کلام بسیار مهم است و عارف آن را نداشت.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 19 February 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نوزدهمین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کنشگران سیاسی اصلاحات سه دسته هستند، دسته‌ای معتقدند که در هر شرایطی باید در انتخابات فعال بود، دسته‌ای نیز به صورت مشروط در انتخابات شرکت خواهند کرد و دسته سوم نیز رسما انتخابات را تحریم کردند.

وی ادامه داد: ما با دو دسته دوم و سوم کاری نداریم و دسته اول موضوع بحث ما است. در دسته اول نیز اهتمام به همبستگی دیده نمی‌شود.

خرازی تصریح کرد: در بین علمای سیاسی که می‎‌شناسم، کم‌تر عالم بزرگی است که مانند رهبری دارای قدرت فهم ایدئولوژیک است. تمام زندگی انسان امروز در تحت قلمرو دانش و بینش است. بینش و دانش وقتی باهم توام شدند انقلاب و رنسانس فکری را در تکنولوژی ایجاد کردند. این انقلاب فکری باید درعلم سیاست نیز اتفاق بیفتد. بنده اولین کسی هستم که مصاحبه کردم که فصل‌الخطاب رهبری است و اگر چیزی می‌گویند واجب‌الاطاعت است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: گزینه اول ما آقای روحانی نبود. بخش اصولگرایی جامعه از آقای قالیباف حمایت می‌کردند، بخش خاکستری جامعه و بخش اصلاح طلب نیز به دنبال آقای هاشمی بودند.

وی افزود: آقای هاشمی در شورای نگهبان رد شد که اگر چنین نمی‌شد آقای روحانی اصلا مطرح نمی ‎شد. در بین اصلاح طلبان بعضی از روی نفاق، برخی از روی علاقه و ... به آقای روحانی رای دادند، اما اصل مطلب این بود که گزینه‌ای بهتر از آقای روحانی برای اصلاح طلبان نبود.

خرازی در پایان با اشاره به انتخابات سال ۹۲ تصریح کرد: می‌دانستیم که آقای عارف رأی نخواهد آورد، قدرت سخن و کلام بسیار مهم است و آقای عارف آن قدرت کلام را نداشت. آقای عارف تقوا و دانش بسیاری داشت و از نخبگان و متدینین کشور است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
افرین به شما که درموردعارف ژن خوب نظردادی حرف بلد نیست به زنه رای هم نمی اورد بازهم کاندید بشه رای نمی اورد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر