بازدید 6855

کلاهبرداری میلیاردی از پیمانکاران

کد خبر: ۱۰۳۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 14 February 2021

اعضای یک باند که به بهانه کمک به امور خیریه از پیمانکاران و برج سازان کلاهبرداری می‌کردند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با سوء‌استفاده از عناوین سازمان‌های دولتی با سوژه‌های مورد نظر خود که اغلب پیمانکاران و افرادی هستند که در امر ساخت و ساز با نهادها و ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی همکاری می‌کنند تماس گرفته و به بهانه کمک به امور خیریه، بیماران صعب‌العلاج، تقدیر از ورزشکاران و غیره درخواست کمک مالی می‌کنند بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد کلاهبرداران را در استان خوزستان شناسایی کرده و پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و یافتن مخفیگاه آنها در شهرهای مختلف این استان، با دریافت نیابت قضایی به آنجا اعزام شده و در چند عملیات غافلگیرانه 4 نفر از کلاهبرداران را دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد که متهمان در استان‌های اصفهان، خوزستان، گیلان، فارس و البرز به این شیوه بیش از 100 مورد کلاهبرداری انجام داده‌اند.

متهمان در تحقیقات کارآگاهان، لب به اعتراف گشوده و به 21 فقره جعل عنوان و کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد ریال اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند به پلیس آگاهی البرز واقع در میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار