ارزش پالایشی یکم ۲۶ بهمن ۹۹

صندوق پالایشی یکم دومین روز معاملاتی هفته را با ۱.۴۱ درصد افت قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۹۹۳۶۰ ریال به پایان رساند
کد خبر: ۱۰۳۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 14 February 2021

به گزارش بورس تابناک، واحد‌های صندوق پالایشی یکم که بر اثر ریزش‌های بازار به زیان رسیده بود با رشد شاخص کل بورس از روز گذشته باعث شد که صبح امروز هر واحد پالایش یکم از زیان خارج شده و به قیمت میانگین ۱۰ هزار و ۲۶۰ تومان به فروش برسد، اما در ادامه روند تغییر کرد و قرمز پوش شد و با ۱.۴۱ درصد افت و با قیمت ۹ هزار و ۹۳۶ تومان به پایان رسید.
امروز شتران (شرکت پالایش نفت تهران) رشد ۰.۲ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۸۴ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۳.۶۳ رشد را تجربه کردند و تنها نماد منفی این صندوق شبریز (پالایش نفت تبریز) با ۰.۴۲ درصد افت بود.


ارزش پالایشی یکم ۲۶ بهمن ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۹۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۹۶۸ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۶۷۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم ۲۶ بهمن ۹۹
 
 

ارزش پالایشی یکم در یکماه گذشته:

ارزش پالایشی یکم ۲۶ بهمن ۹۹

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر