بازدید 4024

تور کیش چارتر چه تفاوتی با تور معمولی دارد

اگر قصد شرکت در تور مسافرتی کیش را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا از بهترین زمان سفر به این جزیره و برخی از جاذبه‌های گردشگری کیش اطلاع پیدا کنید. همچنین در این مطلب روشی برای مطلع شدن از قیمت تور کیش و رزرو آن شرح داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 13 February 2021

تور کیش چارتر چه تفاوتی با تور معمولی دارد

کیش 91 کیلومترمربع مساحت داشته و یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. این جزیره سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا است. اگر قصد شرکت در تور مسافرتی کیش را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا از بهترین زمان سفر به این جزیره و برخی از جاذبه‌های گردشگری کیش اطلاع پیدا کنید. همچنین در این مطلب روشی برای مطلع شدن از قیمت تور کیش و رزرو آن شرح داده خواهد شد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

بهتر است قبل از سفر به این جزیره اطلاعاتی درباره بهترین زمان سفر به آن کسب کنید. معیارهای مختلفی به‌منظور تشخیص بهترین زمان شرکت در تور کیش از تهران وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ شرایط جوی

مناطق جنوبی کشور فاصله کمی با خط‌‌استوا دارند. به همین دلیل دارای آب‌وهوایی گرم و مرطوب هستند و در تابستان این مساله شدت می‌گیرد. بهار و پاییز از لحاظ شرایط آب‌وهوایی بهترین زمان برای سفر به کیش محسوب می‌شوند. در این فصل‌‎ها می‌توانید از همه جاذبه‌های گردشگری این منطقه دیدن کنید. افراد زیادی پاییز و بهار را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند و در این بازه زمانی کیش بسیار شلوغ خواهد بود.

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ هزینه

همان‌طورکه گفته شد، کیش یکی از قطب‌های گردشگری کشور بوده و به همین دلیل هزینه سفر به آن کمی زیاد است. برای کاهش هزینه‌های سفر به این جزیره ترجیحا تابستان یا زمستان به آن سفر کنید. در فصل تابستان جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود؛ در آن‌ها تخفیف‌های زیادی برای گردشگران اعمال خواهد شد. به‌طور مثال بن‌های تخفیفی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری یا خرید از پاساژهای این جزیره دراختیار افراد قرار می‌گیرد. فصل زمستان دمای هوای این جزیره تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل کم‌تر کسی این فصل را برای سفر به کیش انتخاب می‌کند. در زمستان نیز به‌خاطر حضور کم مسافران هزینه‌های گشت‌وگذار در کیش کاهش می‌یابد و می‌توانید با پرداخت هزینه‌های کم‌تر، نسبت به دیگر زمان‌ها، از جاذبه‌های دیدنی این جزیره دیدن کنید.

جاذبه‌های گردشگری کیش

در کیش جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. سواحل کیش مثل ساحل مرجانی، کشتی یونانی و... در این جزیره واقع شده‌اند. افراد زیادی برای بازدید از این مکان‌ها یا انجام تفریح‌های آبی در تور کیش شرکت می‌کنند؛ به همین منظور ما در ادامه به بررسی دو مورد از جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌پردازیم.

تور کیش چارتر چه تفاوتی با تور معمولی دارد

امکانات برای انجام تفریح‌های آبی

کیش بهترین مکان برای علاقه‌مندان به تفریحات دریایی محسوب می‌شود؛ زیرا در این جزیره بخش‌های مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند با مراجعه ‌به آن‌ها این سرگرمی‌ها را انجام دهند. حدود پنج آموزشگاه غواصی در کیش فعالیت می‌کنند. اگر علاقه‌مند به این ورزش هستید، می‌توانید در این آموزشگاه‌‌ها دوره‌های آموزشی را طی کنید. آموزشگاه‌های غواصی کیش تحت نظارت معتبرترین مراکز آموزشی غواصی جهان هستند و مدارکی معتبر به افراد اعطا خواهند کرد. همچنین می‌توانید با پوشیدن تجهیزات کافی به اعماق دریا رفته و دنیای زیر آب را تماشا کنید. به‌طورحتم این سرگرمی می‌تواند برای هرشخصی بسیار مهیج باشد. پیشنهاد ما به شما است که هنگام شرکت در تور کیش حتما این تفریح را تجربه کنید، مطمئن باشید از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

کشتی یونانی

این کشتی نماد جزیره کیش است و تقریبا همه افراد هنگام سفر به این جزیره از آن دیدن می‌کنند. کشتی یونانی سال 1345 برای حمل بار به کشورهای دیگر قصد حرکت از جزیره کیش را داشت که به گل نشست. خولا اف صاحب این کشی سعی کرد آن را آزاد کند که تلاش‌های او بی‌فایده بود و درنهایت تصمیم گرفت که کشتی را در جزیره کیش رها کند. خولا اف مردی یونانی بود و به همین دلیل این کشتی به کشتی یونانی شهرت پیدا کرده است. درحال‌حاضر افراد زیادی برای بازدید از این مکان در تور کیش از تهران شرکت می‌کنند.

تفاوت تور چارتر کیش و تور معمولی

تور چارتر یا لحظه آخری به تورهایی می‌گویند که لحظاتی قبل از سفر با تخفیف ارائه می‌شوند. هنگامی‌ که این تورها را رزرو کردید، باید در ‌مدت کوتاهی خود را به ترمینال مربوطه برسانید. تور چارتر با قیمت کم‌تری نسبت‌ به تور معمولی ارائه می‌شود. یکی‌دیگر از تفاوت‌های تور معمولی با این نوع تورها این است که درصورت کنسل کردن تور هزینه‌ای به شما بازگشت داده نخواهد شد. رزرو تور چارتر یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش قیمت تور کیش محسوب می‌شود.

بهترین روش برای رزرو تور لحظه آخری کیش

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید تور چارتر رزرو کنید، مراجعه‌به وب‌سایت علی بابا است. پس از وارد شدن به این سایت روی بخش مربوط‌به تورها کلیک کرده و سپس تاریخ، مبدا و مقصد را انتخاب کنید. هنگامی‌ که درحال انتخاب تاریخ رفت‌وبرگشت هستید، با فعال کردن گزینه نمایش تور لحظه آخری این‌گونه تورها برای شما نمایش داده خواهد شد. به کمک این روش می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه در تور کیش از تهران شرکت کنید.

ما در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره سفر به کیش و معرفی روشی برای کاهش قیمت تور کیش پرداختیم. اگر تجربه سفر به این جزیره را داشتید، نظرات خود را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

منبع : وبسایت گردشگری سفرهای علی بابا

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست