بازدید 9140

مرگ یک راننده درپی ریزش آوار در پروژه بزرگراه فتح

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به ریزش آوار و تخریب دیوار بتنی در پروژه عمرانی بزرگراه فتح گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 11 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره ریزش آوار در یک پروژه عمرانی در بزرگراه فتح تهران اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در یک پروژه زیرگذر در دست تعریض در جاده قدیم کرج، بزرگراه فتح، ابتدای شهرک دانش، خیابان تولایی به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه مربوط به حوزه استحفاظی شهر قدس بوده است، افزود: پس از اطلاع نیرو‌های آتش نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ نیرو‌های ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد یک دستگاه لودر در این محل مشغول فعالیت بوده که بخشی از دیوار بتنی پروژه تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: لودر و راننده آن در زیر آوار محبوس شدند که نیرو‌های آتش‌نشانی با ایمن سازی محل اقدام به خارج کردن فرد حادثه دیده از زیر آوار کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: این عملیات ۷ ساعت به طول انجامید که پس از خارج شدن یک مرد ۴۳ ساله از زیر آوار این فرد تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد که مشخص شد متاسفانه راننده جان خود را از دست داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی