بازدید 49660

سید حسن خمینی تکذیب کرد

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی در این دیدار در پاسخ به پرسش یکی از حاضران نسبت به شایعه برخورد فیزیکی ایشان در حرم مطهر این موضوع را به کلی عاری از واقعیت دانستند.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵ 09 June 2010
جمع کثیری از اساتید،محققان و پژوهشگران حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ،در این دیدار چند تن از اساتید حوزه ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های حضرت امام و بیت معزز ایشان،یادآور شدند تصور نمی‌شد با گذشت بیست سال از رحلت حضرت امام،بیت آن حضرت و یادگار گرانقدر ایشان در کنار مرقد مطهر امام ودر انظار مهمانان خارجی و نمایندگان رسانه‌های جمعی جهان،مورد بی‌حرمتی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز در این دیدار صمیمانه با تشکر از اساتید و پژوهشگران حوزه و تقدیر از حساسیت ویژه آنان به افکار و اندیشه و موقعیت حضرت امام این وقایع را با توجه به جایگاه منحصر به فرد حضرت امام و تاثیر گذاری افکار ایشان در موقعیت کنونی قابل پیش‌بینی دانسته،این حرکات را موجب روشن شدن اذهان مردم و در نهایت موجب تقویت افکار بلند حضرت امام به شمار آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی در این دیدار در پاسخ به پرسش یکی از حاضران نسبت به شایعه برخورد فیزیکی ایشان در حرم مطهر این موضوع را به کلی عاری از واقعیت دانستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
برخور متافيزيكي بوده نه فيزيكي.
خبر برخورد فیزیکی سید حسن خمینی در حرم مطهر امام راحل "ره" همانقدر غیر واقعی است که بگویند:"قله دماوند پنبه ای و پلاستیکی است و ارتفاع آن نیز چند سانتی متر بیشتر نیست"!
تنها يك چيز در حرم امام ثابت شد و آن نگراني امام بود كه به وقوع پيوسته "نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيافتد..."
توهين كردن روال شد. همانطور كه دروغگويي را نهادينه كردند.
به نظر شما اقدام بعدي چيست؟
تابناک عزیز یاد هست که در روز اول این فتنه سایت شما چگونه موضعگیری کرد در حالی که در روزهای بعد موضع خود را عوض کردید خواهش دارم مواضع خود را بر اساس تقوا بیان نمایید نه اینکه وزنه به هر طرف چربید ان طرف را بگیرید بهر حال از مواضع بیطرفانهای که میگیرید متشکرم
جاداشت بزرگترها نسبت به آنچه که در مرقد حضرت امام (ره) در حق نوه گرامی ایشان رخ داد موضع آشکار تری می گرفتند وبه خناسان اجازه نمی دادند این یادگار عزیز باقی مانده امام را با انگی همچون:" میزان وضعیت فعلی است..."اینقدر دل آزرده نمی کردند!!!خداوند به همه ما بصیرت شناخت حق از باطل عنایت فرماید .
درود بر یادگار امام..

همانا راه تو.. راه امام راحل ( ره ) است
با سلام

این چه نوع خبر رسانی است جمع کثیری مثلا چند تا؟ حالا این جمع کثیر حداقل چند نفرآدم مطرح و استاد سرشناس حوزوی نداشت؟ تازه آن هم به گزارش جماران نیوز که از خودشان است
خدایا سید حسن را شرمنده امام نکن
تا نباشد چیزکی...
جمع کثیر؟
وفاداری به آرمان های بیت امام؟
ما شنیده بودیم جناب انصاری به صورت وزیر کشور زده است نه آقای حسن خمینی، آیا جناب انصاری نیز این موضوع را تکذیب کرده‌اند؟
لطفا عکس این خواص بی بصیرت را بگذارید تا جمع کثیر را ببینیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار