بازدید 13942

سانحه برای گروه خبری صدا و سيما در ترکيه

گروه خبري صدا و سيما که براي پوشش خبري حضور رييس جمهوري ايران در اجلاس "سيکا" به استانبول اعزام شده بود، پس از پايان اجلاس بلافاصله اقدام به عزيمت به شهر آنکارا نمود که در مسير بازگشت به علت لغزندگي جاده ناشي از باران شديد دچار سانحه و آسيب شد، اما خوشبختانه صدمات جدي به سرنشينان خودرو وارد نشده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶ 09 June 2010
خودروي گروه خبري دفتر صدا و سيما سه شنبه شب در بازگشت از ماموريت پوشش خبري سفر رياست جمهوري ايران به استانبول در مسير آنکارا دچار سانحه شد اما خوشبختانه صدمه جدي به سرنشينان آن وارد نشده است.

به گزارش ایرنا گروه خبري صدا و سيما که براي پوشش خبري حضور رييس جمهوري ايران در اجلاس "سيکا" به استانبول اعزام شده بود، پس از پايان اجلاس بلافاصله اقدام به عزيمت به شهر آنکارا نمود که در مسير بازگشت به علت لغزندگي جاده ناشي از باران شديد دچار سانحه و آسيب شد، اما خوشبختانه صدمات جدي به سرنشينان خودرو وارد نشده است.

پليس راه محلي در منطقه دوزجه در تماس تلفني خبرنگار ايرنا که علت حادثه را از وي جويا شده بود، گفت: درحد فاصل 150 کيلومتري استانبول خودروي حامل اين گروه خبري به علت نامساعد بودن شرايط جوي و نيز فرسوده بودن لاستيک هاي خودرو، همچنين لغزنگي شديد سطح جاده، دچار سانحه شده و با چندين بار چرخش در سطح اتوبان پس از برخورد به گاردريل از مسير اصلي خارج و در حاشيه بزرگراه متوقف شده است.

بر پايه اين گزارش، در اين حادثه هرچند خودروي حامل خبرنگار و تصوير بردار دفتر صدا و سيما در آنکارا دچار صدماتي شد، اما همان گونه که ذکر شد به هيچ يک از سرنشينان آن آسيب جدي وارد نشد.

سلامت سرنشيان خودرو در تماس تلفني ايرنا با " محمد صابري " خبرنگار واحد مرکزي خبر در آنکارا و مسوول اين اکيب خبري مورد تاييد قرار گرفت.

خودروي سانحه ديده در دقايق نخستين بامداد چهارشنبه / امروز/ با همکاري پليس راه و امداد منطقه اي از محل حادثه در بزرگراه خارج و سرنشينان آن نيز پس از انجام معاينات پزشکي و درمان سرپايي راهي آنکارا شدند .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
جدا جای تاسف است که لاستیک اتومبیل نمایندگی صدا و سیما در خارج از کشور فرسوده باشد و در اثر فرسودگی و ترکیدگی
دچار سانحه شود و آبروی هیات ایرانی را ببرد
سلام ، فرسوده بودن لاستیک؟ خجالت دارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر