بازدید 7080
۱

بستری بودن هزار و ۱۶۵ بیمار کرونایی در مازندران

با بستری شدن ۱۷۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۶۵ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶ 06 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس از مازندران، تا چند روز گذشته روند رو به رشد افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی بسیار نگران‌کننده بود، اما طی شبانه روز گذشته شاهد روند کاهشی بیماران هستیم.

کم‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و حضور در دورهمی‌ها و از سویی دیگر تعطیلات هفته آینده نگرانی‌هایی بسیاری به همراه داشته که ضرورت دارد همه با همراهی به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۹۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم‌اکنون ۹۳۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۱۱بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید بستری و ۲۹ بیمار هم ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، با بستری شدن تعداد ۱۷۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۱۶۵ نفر رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اللهم اشف کل مریض
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار