بازدید 34595

ترفند جدید احمدی‌نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات

روزنامه جمهوری اسلامی در خبرهای ویژه خود به تحرکات اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم پرداخت.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 02 February 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: محمود احمدی‌نژاد هم موج جدید تبلیغات انتخاباتی خود برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ را شروع کرده است. در این مرحله، به جای آنکه او به نقاط مختلف سفر کند، از هر استان چند نفر را به تهران می‌آورند و کنار خانه او نمایش درخواست مردمی برای ورود به انتخابات می‌دهند و از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌کنند. این تحرکات بعد از انتشار خبر دیدار محرمانه احمدی‌نژاد با یکی از افراد موثر، شتاب بیشتری گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۱۶
روح ایت الله بهشتی شاد که داد بزند
ماتشنه خدمتیم و نه شیفته قدرت.
عامل اولیه تخریب اقتصاد کشور و معیشت مردم ایشان بودند
نیازی به این کار ندارد ایشان در بین مردم طرفدار خیلی زیاد دارد
من به شخصه درخواست میکنم کاندید بشن براشون تا 500 تا رای هم جمع میکنم. درود بر احمدی نژاد
اگر شرکت کنه و تایید صلاحیت بشه احتمالا فاتحه نظام خونده است چون مردم در انتخابات پیش رو مشارکت پایینی خواهند داشت و این آقا یک پوپولیست تمام معناست و درصد بالایی از مشارکت کنندگان (درصد بالایی از اصول گرایان) به ایشان رای می دهند.
البته و صد البته نظام حاکمیتی و انتخاباتی امریکا خیلی بهتر از ماست چرا که در آن آدمی مثل ترامپ (که یه جورایی همین احمدی نژاد خودمونه البته از نوع آمریکاییش) در دور دوم رای نمیاره و آدمی مثل احمدی نژاد باصد دوز و کلک رای میاره.
به نظر می رسد احمدی نژاد به تاریخ پیوسته باشه؛ مگر اینکه به واسطه ذینفعان از منافع گزاف این مرز و بوم دوباره بوی ثروت و قدرت و سلطه به مشامشان رسیده باشه اما چندان نمیتوان امیدوار بود که مردم به دنبال امتحان شانس دیگری از این دست معما ها و رمّال ها باشند چون دنیای زندگی مردم یه خورده عوض شده . از یک چیز فقط ترس وجود داره از (ربودن عق مردم با رمل و اسطرلاب و جاد و خرافه) و موهوماتی که مردم را با سرعت ببه تصمیم گیری مطلوب برای این طیف می رساند. یعنی بهره بردن از عرق ملی و دینی این مردم شریف و مظلوم
احمدی نزاد عزیز زبانگویای انقلاب و مردم است.
چرا روزنامه جمهوری و بقیه اصلاح طلبان از محمود می ترسند؟!
مگر معیار رأی مردم نیست؟
آزموده را ازمودن خطاست
متاسفانه بد تا كردن حكومت با رجال سياسي به حدي رسيده و اين رجال كاربلد و با سواد از ميدان بدر شده اند و دلقك هاي آدم نما در اين بازار قحط الرجال جولان سياستمداري مي دهند.خيل راحت رئيس جمهور مي شوند و جامعه و كشور را بسمت قهقرا مي برند.
صد رحمت به احمدی نژاد اگه بیاد من بهش رای میدم
احمدی نژاد خیلی مردی...بهترین رئیس جمهور ایران
احمدی نژاد جایی توی سیاست ایران نداره!
محمود بیاد بهتر از باند دلواپسان است. سریع تر کشور را به عمق دره می برد!
احمدی نژد مردم آن رامیخواهند ودوستش دارند چون برای مردم کار کرد ودرد مردم لمس می کرد وبرای قشر مستعصف وفقیر تلاش میکرد مردم ار صمیم قلب دوستش دارند احمدی نژاد باید شورای نگهبان آن را تایید صلایت کند
اقای احمدی نژاد تو رو خدا بیا
من دکتر مملکت بهت رای میدم.
تو در کنار مردمی نه روی سر مردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی