بازدید 8032
۱

هرج و مرج در ژاپن در ايام کرونا

علاقمندان به پلی استیشن پی اس ۵ در ژاپن به فروشگاه محل فروش این کالا هجوم بردند.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 31 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما از رویترز، علاقمندان به پلی استیشن پی اس ۵ در ژاپن به فروشگاه محل فروش این کالا هجوم بردند.

جمعیت زیادی از علاقمندان برای خرید پلی استیشن پی اس ۵ شنبه شب سی ام ژانویه به یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در شهر توکیو پایتخت ژاپن هجوم بردند.

بنا به اظهارات یک شاهد عینی ۱۵ دقیقه پس از شروع فروش به علت هرج و مرج بوجود آمده از سوي مردم، پلیس در محل حاضر شد و فروش را متوقف کرد.

در ویدئویی که از این جریان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان داده می‌شود که مردم درحاليکه ماسک زده اند و همدیگر را هل می‌دهند در تلاش اند تا بتوانند یک دستگاه از این پلی استیشن خریداری کنند.

این فروشگاه لوازم الکتریکی قبل از اینکه اقدام به فروش این مدل پلی استیشن کند تصمیم گرفته بود تا بوسیله ارائه بلیط به مشتریان به نوعی نظم را در هنگام فروش برقرار کند، ولی این اقدام راه به جایی نبرد.

شاهدان می‌گویند مشخص بود که تعداد مشتریان علاقمند بسیار بیشتر از تعداد بلیط‌ها بود به نحوی که کسی به توصیه‌های مسئولین فروشگاه توجه نمی‌کرد و جمعیت همدیگر را هل می‌دادند و کارمندان فروشگاه مجبور شدند بر روی میز‌ها بایستند و صندوقداران به محلی واقع در پشت انبار کالا‌ها منتقل شدند و مشتریانی که برای خرید کالا‌های دیگری وارد فروشگاه شده بودند با فشار جمعیت به بیرون رانده شدند.

پایتخت ژاپن و دیگر شهر‌های این کشور بعلت شیوع کرونا در وضع اضطراری قرار دارند. از رستوران‌ها خواسته شده است تا تعطیل کنند و به مردم گفته شده تا در خانه بمانند. اما تمام این اقدامات بصورت داوطلبانه اجرا می‌شود و کسی برای رعایت آن‌ها تحت فشار و اجبار قرار ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بهشون کرونایاب مستعان بدهیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست