بازدید 26116

پاسخ مدیرمسئول الف به حسین شریعتمداری

سایت الف در یادداشتی به قلم بیژن مقدم مدیرمسئول این سایت نوشت:مقاله چند روز قبل آقای دکتر احمد توکلی و آقای حسین رجایی که در سایت الف منتشر شد بازتاب بسیاری در محافل رسانه‌ای و سیاسی داشت .
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 28 January 2021

به گزارش تابناک،سایت الف در یادداشتی به قلم بیژن مقدم مدیرمسئول این سایت نوشت: احمد توکلی چه گفت که مستوجب این همه هجمه و نامرادی باشد؟ متن موجود است متن را بخوانید آیا در این متن اهانتی به آیت الله مصباح شده است ؟چرا برخی به نام ایشان (که خداوند بر درجاتش بیافزاید) چنین خون و خونریزی راه انداختند.؟

*آقای توکلی علما را هشدار داده است که « افرادی در لباس تاجران خیّر و متدیّن به دنبال نفوذ بر علما و مسئولان هستند…. طبیعی است که علما و روحانیون به ثروتمندان خیّر حسن ظن داشته باشند یا آن ها را بستایند. اما چه کنیم وقتی قلیلی از این ثروتمندان بدین طریق برای خود وجهه و اعتبار کسب می کنند و از آن برای کسب مقاصدی غیرقانونی و نامشروع سود می جویند!؟ چه کنیم وقتی همواره عده ای با مقاصد سیاسی و اقتصادی خاص به دنبال نفوذ در بیوت علما بوده اند و تاریخ نشان داده که بعضا هم موفق شده اند!؟»

*توکلی از علما خواسته است اگر با پولهای نجومی اهدایی از طرف آنان مواجه شدند از آنان بپرسند برای چیست و از کجاست؟ آیا درک این موضوع آنقدر سخت است که باید مورد هجمه برخی از نویسندگان و اهل سیاست قرار بگیرند؟

* بی آنکه بخواهم تعریضی به جناب آقای صدیقی داشته باشم از ایشان می پرسم داستان نقل کرامت و اینها به کنار. ایشان در تلویزیون جمهوری اسلامی رسما اعلام کردند غسال جناب آقای مصباح همان غسال جناب آیت الله حق شناس بوده است و غسال جناب آیت الله حق شناس کسی جز آقای مطلبی کاشانی نیست و نبوده است و این را همه می دانند. خوب است جناب آقای صدیقی درباره این ادعای خود اظهار نظر کنند چرا که آنچه آقای توکلی در مدخل مقاله خود در چند سطر نوشت چیزی جز این اظهارات نبود.

*جالب است برخی برای آنکه راهی برای فرار بیابند تا همه کاسه کوزه ها سر توکلی شکسته شود می نویسند از صحبت آقای صدیقی برداشت غلط شده است !!.

* فرزند آقای مصباح بلافاصله در واکنش به یادداشت آقای توکلی موضوع مربوط به غسال آیت الله‌ مصباح را تکذیب کرد .کاش آقازاده آقای مصباح پس از ایراد سخنان آقای صدیقی در تلویزیون دست به قلم می‌شد و موضوع را تکذیب می‌کرد تا کسانی با اعتماد به قول آقای صدیقی همان حرف را تکرار نکنند . اشتباه آقای توکلی در این میان تنها و تنها اعتماد به سخنان آقای صدیقی بود که چند روز قبل از یادداشت ایشان بیان شده بود و آقایان هیچ واکنشی به این بخش نداشتند .و حتی برخی نویسندگان با توجه کامل هیچ اشاره ای به سخنان آقای صدیقی درباره غسال مشترک آقایان حق شناس و مصباح نمیکنند تا همه کاسه کوزه ها بر سر فرد دیگری بشکند.

* شنیدم برخی ، مخاطبان یادداشت آقای توکلی را تشویق به شکایت کرده‌اند که چرا توکلی به فلانی گفته « ابر بدهکار بانکی».در حالیکه او بدهی بانکی ندارد!خوب است آقایان بدانند این عبارت به هیچ وجه در مقاله آقای توکلی وجود ندارد بلکه ساخته و پرداخته رسانه‌های دیگری است که آگاهانه یا ناآگاهانه با جعل این عنوان آنرا به نویسنده یادداشت منتسب کردند.

*در یادداشت توکلی درباره فردی به نام «مطلبی» کلمه‌ای جز« ابر سرمایه‌دار» نیست. و تفاوت سرمایه دار و بدهکار بانکی نیز نیازمند توضیحی نیست. بنابراین به آقایان توصیه می کنم که از این بابت وقت خود را در دادگاه تلف نکنند.

*متاسفانه برادر عزیزم جناب آقای شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نیز دچار همین اشتباه شده و این جملات را به اقای توکلی نسبت داده اند که امیدوارم اصلاح کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۱
لابد طرف ابر بدهکاره که تا میگن ابرسرمایه دار فوری زوم کردن روش
این هجمه های کیهان برای دور کردن اذهان عمومی از اصل ماجراست.
حرفهای کیهان تقریبا بی ارزشه . رگ گردنش هم فقط برای بعضیا باد میکنه وگرنه بارها به بقیه علما توهین شده از ایت الله منتظری و امینی و صانعی و بیات زنجانی و ..... ککش هم نگزیده
بسه اینقدر مقدس سازی و مقدس مآبی. خیر این علما و آقایان مقدس برای جامعه همین است که در جامعه می بینید.
کاملا معلومه که مثل اقای فتاح مجبور شده چنین جوابیه ای بنویسد . واااای بر ما!!!
وقتی ایشون به خودش اجازه توهین به بزرگترین و محبوبترین مرجعیت شیعه رو داد دیگه چه توقعی ازش دارید
اقای مقدم یک کلام اقای شریعتمداری روجانیان را معصوم قلمداد کرده وزبان نقد برروی این طبف ندارد اولا روزیش دراین تملق گویی هست دوم اینکه وقتی کسی نداند ونفهمد بله درک مطلب سخت هست بنظر شما ایا هدیه لاکچری رئیس کارخانه به اق شیخ پناهیان حدود80میلیاردتومن ازروی دلسوزی به روحانیت بود ویا برای صواب بود؟ اگر برای صواب بود هزاران کارمخفی میتوانست انجام دهد ولی اقای پناهیان گرفت ودفاع کرد وافتخارهم کرد ولی متاسفانه همین اقای شریعتمداری هم نه تنها نقدی نکرد بلکه جانانه دفاع کرد تازمانیکه تفکر شریعتمداری تفکر بکطرفه و برای خوشنودی طیف روحانیان هست انشاالله باهمین طیف مهشور بشود
غسال لاکچری ندیده بودیم که دیدیم یا شنیدیم
اینها اثر همان پول ها هستند که الان برای این فرد دارند سر و دست می شکنند اقای توکلی عزیز
اقای مقدم مگر از اقای شریتمداری کیهان غیر از این انتظار داری شما.اگر از این اقا وامثال ایشان غیر از این صحبتی ویا نوشته ای ویا حرکتی دیدی ان وقت باید تعجب کنی وعلت را جویا شوی.
امان از دست این اصلاح طلبان کاسب تحریم وهمه چی.دروغ .خیانت به کشور. سیاه نمایی. تفرقه و.....................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر