بازدید 25348
در پی فوت یکی از مصدومان مدرسه کانکسی در بیمارستان

آموزش و پرورش روایت را از بیخ و بن تغییر داد؛ نه آن کانکس مدرسه بود و نه عامل حریقش «صاعقه»؛ همه چیز زیر سر «گاز پیک نیکی» بود!

ساعاتی پس از انتشار خبر فوت یکی از مصدومان پرشمار حادثه مدرسه کانکسی کنگرستان، وزارت آموزش و پرورش روایت کلی اش از ماجرا را زیر و رو کرد و روایتی جدید به جایش مطرح نمود که در برخی موارد، تعارضی آشکار با روایت قبلی و حتی سخنان وزیر آموزش و پرورش دارد!
کد خبر: ۱۰۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 27 January 2021
تابناک اجتماعیساعاتی پس از انتشار خبر فوت یکی از مصدومان پرشمار حادثه مدرسه کانکسی کنگرستان، وزارت آموزش و پرورش روایت کلی اش از ماجرا را زیر و رو کرد و روایتی جدید به جایش مطرح کرد که در برخی موارد تعارضی آشکار با روایت قبلی دارد!

به گزارش «تابناک»؛ چند روز پیش در مناطق صعب العبور در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان از توابع بخش سردشت در شهرستان دزفول، رویدادی به وقوع پیوست که توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ اصابت صاعقه با کانکس مدرسه روستای عشایری که اطلاع دقیقی از شمار مصدومانش در دست نبود و تنها می‌دانستیم که چند دانش آموز و چند معلم را روانه بیمارستان کرده است.

این روایتی بود که بعد با اظهارات مسئولان تکمیل شد، اما به تناقض‌های فراوانی گره خورد و مدام بر ابهامات پیرامونش افزوده گشت و هرچه برخی کوشیدند، روایت را وصله ـ پینه کنند، راه به جای نبردند، چون ابهاماتی جدی مانند زمان وقوع حادثه و اشاره نکردن به اسامی دانش آموزان مصدوم، اساسا قابل توجیه و لاپوشانی نبود و نمی‌شد از کنار مسائل اساسی مانند چرایی تجهیز نشدن کانکس به برق گیر به سادگی عبور کرد.
 
آموزش و پرورش روایت را از بیخ و بن تغییر داد؛ نه آن کانکس مدرسه بود و نه عامل حریقش «صاعقه»؛ همه چیز زیر سر «گاز پیک نیکی» بود!

این روند ادامه داشت تا اینکه خبرنگاران توانستند از وزیر آموزش و پرورش در این خصوص بپرسند و در جواب وی با نکاتی عجیب و تامل برانگیزی مواجه شدند؛ نکاتی از جمله «این حادثه‌ای بود که هر زمان و هرجا ممکن بود رخ دهد» و «اولویت اول ما فراهم کردن امکان تحصیل، ولو در چادر است و اصلاح فضای آموزشی اولویت بعدی است»، بی آنکه ابراز تاسفی از وقوع این رویداد در سخنان وزیر گنجانده شود!

واکنش وزیر به این رویداد زمانی تکمیل شد که خبر رسید وی در سفرش به استان خوزستان بعد از حادثه مدرسه کانکسی، به رغم اطلاع از این رویداد تلخ، حاضر نشده به عیادت معلمین و دانش آموزان مجروح و مصدوم در این رویداد برود! انگار نه انگار که در زیرمجموعه وی چنین رویداد هولناکی به وقوع پیوسته و موجب شده که چندین تن در مراکز درمانی و در بخش‌هایی مراقبت‌هایی ویژه بستری شوند و وضعیت بحرانی داشته باشند.

البته حالا یک تن از مجروحین آن رویداد بر اثر شدت جراحات و آسیب‌ها جان باخته و رویداد مدرسه کانکسی کنگرستان، به رویدادی مرگبار تغییر هویت داده است؛ رویدادی که وزیر مدعی است یک اتفاق بوده که ممکن است هر زمان و هرجا رخ دهد، اما حالا جان یک نوجوان ۱۵ ساله که با ۵۷ درصد سوختگی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود را ربوده است. نوجوانی که سن و سالش نشان می‌دهد که بایستی دانش آموز خطاب شود، اما ظاهرا این گونه نبوده است!

البته نه وزیر آموزش و پرورش و نه هیچ مقام دیگری در این وزارت خانه در این باره اظهار نظر نکرده که چرا نام «نیما همتی» در زمره دانش آموزان به ثبت نرسیده و اعلام نشده و در روایات‌ از او و دو نوجوان دیگر که در این حادثه آسیب دیده و بستری شده اند، به عنوان امدادگران جوانی یاد شده که برای نجات سه معلم محبوس در کانکس به دل آتش زده و آسیب دیده اند؟ نوجوانانی که ظاهرا هیچ یک دانش آموز نیستند تا اساس و بنیاد آن مدرسه کانکسی زیر سوال باشد و مشخص شود که برای آموزش و پرورش اولویت‌ها چیز دیگری نه آنچه وزیر گفته!

ماجرا زمانی دردناک‌تر می‌شود که بدانیم فاجعه مدرسه کانکسی در ۲۹ دی ماه به وقوع پیوسته، اما معاون وزیر روز گذشته روایتی بسیار متفاوت از آن مطرح کرده که حتی با سخنان وزیر هم همخوانی ندارد و اظهارات بسیاری از مسئولان وزارت آموزش و پرورش را زیر سوال می‌برد! روایتی که مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاخیری هفت هشت روزه ارائه کرده و توضیحی درباره این تاخیر طولانی شامل نمی‌شود:
 
آموزش و پرورش روایت را از بیخ و بن تغییر داد؛ نه آن کانکس مدرسه بود و نه عامل حریقش «صاعقه»؛ همه چیز زیر سر «گاز پیک نیکی» بود!

«این کانکس محل اسکان یک معلم بوده و مدیر بحران استانداری خوزستان هم اعلام کرده است که آتش سوزی به علت صاعقه نبوده و گویا معلمی در آنجا ساکن بوده و دو معلم دیگر در آن شب مهمانش بوده اند... حادثه ساعت ۱۰ شب اتفاق می‌افتد و هیچ گونه اثری از برخورد صاعقه با سقف کانکس یا آنتن تلویزیون نیست و در داخل کانکس یک گاز پیک نیکی روشن کرده بودند...، چون سه وعده غذای گرم در روز به معلم می‌رسانده‌اند نیازی به پیک نیک برای گرم کردن غذا هم نبوده و برای گرمایش از آن استفاده نمی‌کردند...
 
حادثه رخ داده در این کانکس ارتباط مستقیمی با مدارس و سازمان نوسازی مدارس ندارد؛ کانکس کاربری آموزشی نداشته، چون محل اسکان معلم بوده، اما به هر صورت اتفاق بدی بود و ما بابت اتفاقی که افتاده بسیار متاسفیم، این معلم‌ها همکاران ما بودند؛ اگرچه می‌گوییم آنجا دانش آموز و مدرسه نبوده، اما این اتفاق برای هرکس و به هر علتی بیفتد جای تاثر و تاسف دارد...»

این روایت زمانی تکمیل می‌شود که بدانیم در بخش‌هایی از آن به گزارش مدیرکل مدیریت بحران خوزستان استناد شده و به گفته آن مقام، در حادثه یاد شده کانکس کلاس درس نیز دچار حریق شده است به این شرح: «در این حادثه کانکسی که از آن به عنوان مدرسه استفاده می‌شد نیز جنب کانکس آسیب‌دیده قرار داشته است و به دلیل اینکه دو موتورسیکلت بین این دو کانکس قرار داشتند، کانکس آسیب‌دیده است، اما کلاس درس نبوده است.»

نکته قابل تامل در هر دو روایت جدید از ماجرا، اشاره نشدن به چگونگی مصدومیت سه نوجوان و چرایی قرار نگرفتن ایشان در زمره دانش آموزان است. سه نوجوانی که حالا یکی شان به دیار باقی شتافته، اما نه مدیریت بحران استان و نه معاون وزیر و نه حتی هیچ مقام مسئول دیگری، درباره ارتباطشان با حادثه کانکس مدرسه کنگرستان و چگونگی آسیب دیدن در آن اظهار نظر نکرده اند، در حالی قویا کوشیده اند فاجعه را زیر سر گاز پیک نیکی‌ ذکر کنند که کاربردش گرم کردن نبوده!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۶۵
هر کشوری که رشد و پیشرفت کرده از تحول در آموزش و پرورش شروع کرده است. اما در کشور ما آموزش و آگاهی جایگاهی ندارد..... برای همین آقازاده ها را برای تحصیل و تربیت به بلاد کفر می فرستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
پیک نیک رو برده بودن اونجا چی بزنن!!!
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
وزير را كه نمي شناختم. فقط سر ماجراي شكايت از كسي كه كاريكاتورش را كشيده بود كنجكاو شدم كه چهره اش را ببينم و حقيقتا نه از رفتارش و نه از چهره اش خوشم نيامد، سوتفاهم نشه نمي گم زشت بود كه قيافه ملاك قضاوت نيست و مهم باطن آدم هست ولي اصلا چهره دلنشيني نداره اين آقاي وزير. كردارش را هم كه ديگه همه مي تونند نظر بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
نه بلاد کفر نمی فرستند ، همین منطقه محروم الهیه برا فرزندشون مدرسه می سازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
هه...این همه ثروت و این همه فقر نتیجه مدیران بی تدبیر و مسئولین بی مسئولیت..
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
من که بخشصه کلا ندیدم تو این کشور کسی اشتباهی کرده باشه و گردن بگیره !!! تمام در حال توجیه کردن انداختن تقصیر گردن دیگریست
اره بشتابید برای کمک به مردم سوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مستند سوریه هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بشتابید بشتابید پول اونجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
حرف مفت نزن آدم مغرض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
چه ربطی داره ؟ واقعا ادم وقتی نااگاه باشه اسمان و ریسمون رو به هم می بافه ؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
در ایران و در این مسئولان هیچ چیز تغییر نمی کند. در فاجعه شین اباد وزیر اموزش و پرورش وقت گفت مگر من معلم و کارمند و مسئول بخاری مدرسه ان روستا بودم که باید استعفا کنم؟ هنوز مسئولان ایرانی حاضر به قبول مسئولیت نیستند. در تمام دنیا با حساب و کتاب اگر فاجعه ای مانند شین اباد یا این مدرسه اتفاق می افتاد کمترین کاری که دولت می کرد استعفای وزیر مربوطه بود ولی در ایران ......
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
در دنیای مدرن و کشورهای توسعه یافته مدیران و مسئولان بالاترین حقوق و درامد را دارند. اما دلیلش این است که بیشترین مسئولیت را هم دارند ولی در ایران وقتی مدیر می شوی یا نماینده یا وزیر یعنی کمترین مسئولیت را در برابر ندانم کاری و سهل انگاری زیر مجموعه خود داری و تقصیر انهاست که مثلا شمال جغرافیایی را 106 درجه اشتباه تنظیم می کنند یا نظارتی بر ایمنی بخاری مدارس ندارند و....
هیچکس به فکر فرزندان این کشور نیست!.... نه امیدی و نه آینده ای..... والا آقازاده ها را به خارج برای تحصیل و زندگی نمی فرستادند!
باید استیضاح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کی؟ کانکس؟ صاعقه؟ پیک نیکی؟ معلمها؟ نوجوانان؟ غیر از اینها کسی قابل بازخواست نیست در این مملکت
همین که جناب وزیر توانسته کتاب های درسی را از مولوی و اخوان ثالث و تصاویر دختران پاکسازی کرده و کودکان و نوجوانان را به سوی تمدن نوین اسلامی هدایت کند باید از ایشان متشکر باشید. بیش از این از عهده وزیر بر نمی اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خدا وکیلی این وزیر آیا بیشتر از یک آموزگار برای یک کلاس درس در یک شهرستان دور افتاده
بیشتر باید می بود ،؟
خداییش ، این وزیر آموزش و پرورش و سایر سان فقط برای اینکه بله قربان تو هستند
واقعا ادم مونده که با این رئیس دولت، وزیر و استاندار خوزستان چی بگه.
واقعا ادم مونده که با این رئیس دولت، وزیر و استاندار خوزستان چی بگه.
تکذیب تنها راه فرار از پاسخگویی مسولین در این کشور است
اگر کانکس مدرسه نبوده به وزیر آموزش و پرورش چه ربطی داره که راجع به حادثه نظر میده و میگه مقصر پیک نیکی بوده؟!
مملکتی که روی دریای نفت و ‌گاز نشسته، بچه هایش باید توی کانکس درس بخونن؟ کانکس هم شد مدرسه؟ خجالت که هیچ! نمک‌ روی زخم‌ مردم می پاشید!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خودمون کردیم که لعنت به خودم باد البته جسارت نباشه خودمو میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ماخودمون انتخاب کردیم که اینطوری زندگی کنیم به کسی هم ربطی نداره
امیدی در این مملکت نیست
جایی نوشته بود وقتی ۱۱ سالم بود معلم دینی به من گفت به دختر ها نگاه نکن، به خواهرت بگو روسری سرش کنه، با دختر ها حرف نزن، با دختر ها بازی نکن، دختر....، دختر..... حالا که بزرگ شدم بلد نیستم چطور با یک دختر روبرو بشم و تنها نگاهی که به جنس زن دارم نگاه ابزاری است. این هم از اموزش و پرورش ما!
ساعت ۱۰ شب کی سر کلاس بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
من تناقضی ندیدم.
یک کانکس بوده که محل اسکان معلم بوده و یک کانکس بوده که محل کلاس درس بوده.
در شب چند معلم در کانکس مسکونی بوده اند که گاز پیکنیک منجر به آتش سوزی شده. عشایری که از خانواده ی دانش آموزان بوده اند چون با پدیده ی صاعقه درگیر بوده اند تصور کرده اند که عامل اتش صاعقه بوده و به هر حال برای کمک به سمت کانکس رفته اند.
چند نفر از کسانی که برای کمک رفته اند از دانش آموزان همان کلاس بغلی بوده اند که برای کمک به معلمانشان به داخل کانکس مسکونی رفته اند. و دچار مصدومیت شده اند.
داغ سنگینی است ولی چرا قضیه را جنجالی و جنایی می کنید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
قضیه جنجالی و جنایی نیست؟
جنایت از این بزرگتر که نسل آینده مملکت در کانکس درس بخواند؟ معلمی که شغلش شغل انبیاست در کانکس اسکان داده شود؟ حتما باید حادثه ای رخ دهد و عمق فاجعه روشن شود؟ هر کجای دنیا بود تمام مسئولین مرتبط با این قضیه را بازداشت و زندانی می کردند. این وزیر نه تنها باید عزل شود بلکه باید بخاطر بی بی کفایتی و بی توجهی به یک نسل مجازات شود.
بیش از چهاردهه است مسئولیت هیچ مشکلی را هیچ کدامشان به گردن نمی گیرند گویا فقط باید پست و مقام داشته باشند و زندگی خودشان و خاندانشان را آباد کنند ....
چقدر تبلیغاتت ازار دهنده است تابناک ... خیلی ... خیلی ...
پاسخ ها
راستین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
چشم دردگرفتیم
کم کم با این سناریو نویسی جهت رفع مسیولیت خودشون گناه رو گردن گاز پیک نیکی و اون معلم میندازن و خلاص.چه قشنگ ادرس میداد که سه نوبت غذای گرم میدن!!! و جهت گرمایش هم لازم نبود پیک نیکی روشن کنن.بیچاره معلم الان میگن دیه و خسارت هم بده.
مگر در آتش سوزی کلاس درس دختران شین آبادی وزیر آموزش و پرورش و اساسا دولت چه گلی بسر این دانش آموزان زدند کدام مواخذه و مجازاتی اعمال شد که جلوی این گونه حوادث رو بگیرند تا تکرار نشود که متاسفانه شد نه آقای وزیر و نه رئیس آقای وزیر کک شان هم نمیگزه و میگوینه حادثه است پیش میاید دیگه بیچاره ملت !
تا جایی که من یاد دارم همیشه با انکار و گردن دیگری انداختن پاسخ مسئولان ما بوده ...
وای اگر این اتفاق در امریکا رخ داده بود همانند قاشقچی وقاشقچیان دیگر صدا وسیمای محترم ومسولان محترم تر تا روزها وهفته ها کنفرانس میگذاشتند اما چون در یک روستای محروم ایران اتفاق افتاده بایکوت
با سلام
شاید همه چیز را نشه بگی یا خوب نباشه چرا اینقدر اسرار بر کنکاش این حادثه را دارید
مثلا اگر گزارش تحقیقات خدایی ناکرده بگه مشکلی وجود داشته و این وسط کسی یا گروهی از معلمین زیر سوال میروند
میگن اینم از معلمها که ما بچه هامون را میفرستیم برای تعلیم
وقتی گزارش میگه کاربرد پکنیک گرم کردن نبوده باید از این حادثه کنار رفت و ابعادش را به دستگاه قضا سپرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
افکار عمومی حق دارد که از شرح ماجرا باخبر شود.
هر اتفاقی که افتاده باشد هر مشکلی که وجود که باشد سرپوش گذاشتن، کتمان حقایق و دروغگویی از آن بدتر است
غرب گرایی یعنی همین . یعنی جان انسان هیچ اهمیتی ندارد . شده که شده !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
شما زیاد اخبار صدا و سیمای میلی نگاه میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
وقتی دولت غرب گرا جهاد سازندگی را منحل کند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
در همان غرب که صداوسیما اینجوری به شما نشانش داده، آموزش عمومی در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی رایگان است اما در ایران پولی شده! در غرب هر کس بر اساس استعدادش میتواند کار و تحصیل کند اما در اینجا بر اساس رابطه! اگر غربگرا بودیم وضعمان بهتر بود مسئله این است که اصلا نمیدانیم کدام طرفی هستیم یعنی بلبشو در تصمیم گیری و سیاستگذاری. فرزندان مسئولان در غرب و مردم ایران مجبور به شعار دادن بر ضد غرب
خداوندا هیچ چیز نمیخواهیم!!!

فقط تمنا داریم دروغ را ازین مملکت بزدا........
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ايكاش نظام اموزشي ما غرب گرابود نه شرق گرا نه شرقي در شعارهاي انقلاب گم شد نه غربي فقط عملي شد
به نظر می رسد انچه مشکلات این کشور است تنها مدیریت است و لاغیر ..
یعنی چی؟ معلم با چند تا نوجوان پیک نیک با کاربری غیر گرمایشی!!!! استغفرا....
چه امیدی به این ساحل
خوشا فریاد زیر اب
بنده اگر در کسوت وزیری غیر از وزیر آموزش و پرورش بودم که در ایام حادثه در خوزستان بودم , به این معلمین و دانش آموزان سر می زدم چه رسد به اینکه وزیر آموزش و پرورش بوده و مسوول آنها باشم.
خوب حالا آخرش چی ، مگر شاهدی یا گزارش اتش نشانی یا شخص ثالثی گزارش فرمانداری بخش داری ده داری وجود نداره ؟
پیک نیکی باشه که بدنه کانکس از هم وا میشه

ملت رو گوش مخملی فرض کردن؟!
مثل دانش اموزی که کل بازویش کبود شده بابت ضرب و شتم معلم و اموزش پرورش می گوید حساسیت پوستی بوده!
یادتون باشه وقتی صاعقه میزنه امن ترین جا داخل اتومبیل یا داخل محفظه فلزی هستش که روی زمین قرار داره
انشالله معلم ها و دانش آموزها حالشون خوب بشه، آقای وزیر خسارت کانکس معلم ها و کانکس کلاس رورو از این معلم های بی ملاحظه بگیرید، چه معنی میده موتور معلم کنار کانکس باشه و به اموال وزارت فخیمه آموزش و پرورش خسارت وارد کنه، متاسفم برای این آموزش و پرورش
اگر اون کانکس مدرسه نبوده، این وزیر هم وزیر آموزش و پرورش نیست.
اگر اون کانکس مدرسه نبوده، این وزیر هم وزیر آموزش و پرورش نیست.
گزارش تابناک از همه مبهم تر و گنگتر است متاسفم از این روش تهیه گزارش
سلام اگر چه مهم دوست دارند حرف های مطرح شده از طرف مسولیت اموزشوپروزش دروغ باشه ولی بنده بعنوان کسی که تجربه تدریس در چادر کانکس کپر و ...در مدارس عشایری این حوالی وعشایری را دارم بعید می دونن کار صاعقه باشه.اول کاری که در نصب کانکس وچادر می کنیم در نظر گرفتن سیل گیر نبودن و در پناه بودن از باد و صاعقه و... است.علت به آتش سوزی از سهل انگاری نیز پیکار می نماید .البته داشتن مدرسه کپری و چادری و کانکسی برای عشایری که کوچ می کنند و دایم در حال لکوچند بهترین گزینه انتخاب شده می باشد.ببخشید که حاشیه سازی را دوست ندارم
مثل این هست که بگوییم دفتر مدرسه و یا نمازخانه جزو مدرسه نیست، چون کلاس درس نیست
طبق قانون فارادی و براساس قفس فارادی محیط بسته فلزی مانند کانکس یا خودرو در اثر اصابت جریان ب ق یا صاعقه باعث برق گرفتگی نمیشود، این مسئولای باسواد را دا یم که الان در این شرایط هستیم
اینطور که پیش میره چند روز دیگه آقایون مسئول طلبکار هم میشن و از اون معلمای مصدوم ومظلوم طلب خسارت از بابت کانکس وحیف ومیل بیت المال میکنند.
هرحادثه ای در کشور اولش همه اش دروغ میگویند بعدا حقیقت اش روشن شد یک بهانه ای پیدا میکنند کشوری با مقام پنجمین کشور ثروتمند جهان کجایش شایسته است کلاس کانکسی داشته باشد
مسولین عزیز لطفا کمتر نادرست بگویید.
باز هم تغيير مكرر روايت حادثه !! درست مثل جناب عنابستاني كه اول مدعي بود از ماشين پياده نشده، بعد گفت پياده شده نزده! آخرش گفت مامور راهور توهين كرده و با باتوم زده به شكمش و او هم هلش داده. اينجا هم روايت مكرر تغيير كرده. منتظر ويرايش بعدي هم باشيد !!!
مقصر پیک نیک بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها