بازدید 17039
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۵ بهمن ۹۹/ جان باختن ۸۹ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۵۹۴۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۹۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 24 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۳۷۲ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۴۳۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۷۷ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۷ هزار و ۳۸۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۹۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۰۹۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
روزانه در سطح جهان حدود 3 میلیون نفر دارند واکسن دریافت می کنند و از خطر ابتلا به کرونا محفوظ می شوند. ما هیچ. ما نگاه. و حسرت.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اونوقت اونایی که واکسن میزنن چقدر کشته دارند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
حسین آقا سلام، واکسن کرونا در برابر عفونت کرونا مصونیت میدهد، نه در برابر مرگ. در بین بیش از 63 میلیون نفری که تا کنون در جهان واکسینه شده اند (که بیشترشان هم سالمندان و بیماران زمینه ای بوده اند) قطعاً روزانه صدها نفر به دلایل مختلف فوت می کنند و الزاملاً به دلیل واکسن نیست. آخرش هم این است که اگر شما به هر دلیلی به واکسن اعتماد ندارید نزنید، ولی جلوی آنهایی که مایل هستد را هم نگیرید.
بازگشایی مدارس به هر صورتی در چنین شرایطی اشتباه است و تاوان آن را مانند همیشه مردم پرداخت می کنند
ای آقا، دیگه یعنی این لعنتی هم شرش کنده نمیشه .. هنوز مبتلاها روی 6هزار ثابت مونده....
اخیرا اعلام کردن بزودی تعدادی از فوت شدگان به ترتیب تاریخ از قبل به حال زنده خواهند شد!!!1
فقط واکسیناسیون میتواند کمک کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان